צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד עלתה למקום הרביעי לאחר 1:2 על ווטפורד

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | AFP

במשחקו הראשון של סולשיאר כמאמן קבוע, השדים האדומים לא הבריקו אבל ראשפורד כבש (28) בסיום מתפרצת אדירה ומרסיאל הכפיל עם דחיקה מקרוב (73). טעות בהגנה איפשרה לדוקורה לצמק (90)

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

יומיים בלבד עברו מאז שאולה גונאר סולשיאר חתם כמאמן הקבוע של מנצ'סטר יונייטד, וכעת אפשר להגיד שהוא התחיל ברגל ימין. השדים האדומים חזרו היום (שבת) מפגרת הנבחרות ישר לניצחון 1:2 על ווטפורד בפרמיירליג ועלו למקום הרביעי, לפחות עד שארסנל תפגוש ביום שני את ניוקאסל.

אם לשפוט על פי היכולת, אי אפשר להגיד שהמאמן הנורבגי מרוצה משחקניו. יונייטד היתה די אנמית לאורך כל המשחק, כמעט ולא יזמה ובאופן כללי נראיתה עייפה. אבל שתי הברקות של מרכוס ראשפורד (28) ואנתוני מרסיאל (73) הספיקו לה לרשום ניצחון חשוב. בשבוע הבא תגיע לאולד טראפורד ברצלונה הגדולה, ומולה היכולת הזו כבר לא בטוח שתספיק.

סולשיאר. משחקו הראשון כמאמן קבוע (AFP)
סולשיאר. משחקו הראשון כמאמן קבוע (AFP)

הרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, פיל ג'ונס, לוק שואו, פול פוגבה, נמניה מאטיץ', חואן מאטה (ג'סי לינגארד 63), אנדר הררה (אנדראס פריירה 63), אנטוני מרסיאל, מרקוס ראשפורד.


ווטפורד
: בן פוסטר, דריל יאנמאט (קיקו), כריסטיאן קבאסלה, מיגל אנחל בריטוס, אדם מסינה, עבדולייה דוקורה, אטיין קאפו, רוברטו פריירה, וויל יוז, ג'רארד דאולופאו, טרוי דיני.

מהלך המשחק
דווקא ווטפורד היתה זו ששלטה בדקות הפתיחה, עם הזדמנות בדקה השלישית שהיתה יכולה להיות מסוכנת אם הכדור היה מגיע בסוף המהלך לדיני. עד הדקה השמינית האורחת בעטה עוד פעמיים לשער, בעיקר בשל חוסר תשומת לב של נמניה מאטיץ' במרכז המגרש. דה חאה הציל עוד מצב מסוכן בדקה ה-12. הרק בדקה ה-18 הגיעה יונייטד להזדמנות ראשונה, כשמרסיאל חדר לרחבה מצד שמאל אך לא הצליח למצוא את ראשפורד.

ראשפורד. האיש של מנצ'סטר יונייטד (AFP)
ראשפורד. האיש של מנצ'סטר יונייטד (AFP)

למרות הניסיון הזה הקבוצה של גארסיה המשיכה לתקוף ובעטה עוד מספר פעמים למסגרת, אבל שכחה את ההגנה. שואו פתח מפתפרצת ומסר לראשפורד, שלבד מול פוסטר לא התקשה, גלגל פנימה וקבע 0:1 ליונייטד. השער החזיר את המארחת למשחק, אבל לא היא ולא ווטפורד הגיעו להזדמנות טובה אחת עד סיום המחצית.

המחצית השנייה היתה סיפור זהה: הירוקים תקפו יותר ולחצו על השער של דה חאה, אבל נתקלו שוב ושוב בחוסר מזל וביכולת מצוינת של השוער הספרדי. היכולת של שאר הקבוצה שלו, לעומת זאת, לא היתה מי יודע מה. המסירות של פוגבה לא הגיעו לשום מקום, וראשפורד לא הצליח למצוא את עצמו חופשי. רק בדקה ה-73 הצליחו השדים האדומים לחדור לרחבה, ומרסיאל דחק מקרוב כדי לקבוע 0:2 בניגוד גמור למה שקורה על המגרש.

רק לקראת הסיום סוף סוף אחד הכדורים של ווטפורד נכנס. הדקה ה-90 הגיעה, ההגנה המקומית חלמה, ואיסאק סקסס מצא בכדור גדול את עבדולייה דוקורה שכבש מקרוב. זה הספיק ל-1:2 לא גדול, שיכול לאכזב מאוד את ווטפורד ויותר מזה, לאכזב את סולשיאר.

ראשפורד חוגג. עוד שער בתקופת סולשיאר (Gettyimages)
ראשפורד חוגג. עוד שער בתקופת סולשיאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי