גווארדיולה: "החלפתי את אגוארו כאמצעי זהירות. נצטרך לנצח הכל"

גוארדיולה
גוארדיולה | Gettyimages

מאמן האלופה מקווה שהפציעה של הארגנטינאי, שהוחלף נגד פולהאם, לא רצינית. החלוץ ייבדק היום. מנגד, בסיטי ברכו על חזרתו של פרננדיניו. הקבוצה של פפ רחוקה 14 משחקים מזכייה היסטורית בארבעה תארים

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי חזרה אתמול (שבת) למקום הראשון אחרי ניצחון צנוע יחסית 0:2 על פולהאם הלפני אחרונה בטבלה. פפ גווארדיולה הביע דעתו לאחר המשחק ואמר שרק משחקים מושלמים של סיטי יעניקו לה את התואר בפעם הרביעית בשמונה השנים האחרונות.  ליברפול תוכל לחזור היום למקום ראשון אם תנצח את טוטנהאם באנפילד עם משחק יותר (18:15, שידור ישיר בספורט2).


אם ליברפול תפסיד היום, סיטי תשחק נגד קרדיף בבית ביום רביעי ותוכל לעלות ליתרון של ארבע נקודות כאשר מצפים לה עשרה ימים צפופים מאוד שעליה לעבור בשלום. לאחר המשחק נגד קרדיף ברביעי, בשבת הקרובה ישחקו החניכים של גוארדיולה נגד וומבלי בחצי גמר הגביע האנגלי. ביום שלישי הבא ייערך המשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות כשתתארח אצל טוטנהאם.


סיטי הוכיחה שהיא יכולה להסתדר בלי כוכב או שניים במהלך העונה אחרי שאיבדה פעמיים לתקופות ארוכות את קווין דה בריינה, אבל פציעה בשלב זה של העונה של סרחיו אגוארו יכולה להיות מכה קשה עבורה. החלוץ שכבש את שערו ה-19 העונה בליגה ומוליך את טבלת המבקיעים, נפצע וירד צולע בדקה ה-57. גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "מחר (היום) הוא יעבור בדיקות. הוא אמר שהרגיש משהו והורדתי אותו כאמצעי זהירות. מקווה שזה לא משהו רציני". אגוארו כבש אותו מספר שערים כמו תיירי הנרי בארסנל בזמנו – 228 שערים בכל המסגרות, אבל עשה זאת ב-48 משחקים פחות. הישג מדהים.



אגוארו (Gettyimages)


גוארדיולה שנהנה משערים של ברנרדו סילבה ואגוארו, משוכנע שיש לסיטי עוד הרבה עבודה כדי לזכות בארבעה תארים (גביע הליגה כבר בכיס שלה). המאמן אמר: "נותרו שבעה משחקים לסיום העונה. איך נזכה באליפות? נצטרך לנצח את כל המשחקים. זה לא יהיה קל כי יש לנו כמה יריבות קשות מאוד, אבל זה האתגר". בעיתון "דיילי מייל" נכתב שסיטי רוצה לעשות היסטוריה מטורפת שעד כה אף קבוצה לא עשתה ולזכות בכל תואר אפשרי ולפתע זה נראה אפילו אפשרי. אם יצליחו ב-14 המשחקים שנותרו, הסיטיזנס  יכולים לקחת את כל התארים – אליפות, גביע הליגה, גביע אנגלי וליגת האלופות.


ובחזרה לאתמול: ברנרדו סילבה היה האיש של המשחק. הוא כבש לראשונה בשלושה משחקים רצופים של סיטי בכל המסגרות, השיג חזרה שישה כדורים יותר מכל קשר במשחק ובישל ארבעה מצבי כיבוש, יותר מכל אחד אחר. הפורטוגלי מדורג שלישי העונה בסיטי ביצירת מצבי כיבוש עם 57 כאלה כשרק דויד סילבה (61) וראחים סטרלינג (59) לפניו.


בניגוד לחדשות על אגוארו, פפ היה שמח לראות את פרננדיניו חוזר אחרי שלא שיחק בחודש והאחרון, וגם קווין דה בריינה שהיה פצוע, כבר כשיר אחרי ששיחק רק את משחקו השני במארס. "אין לי טענות אחרי מה שעשינו העונה. אם לא היינו בכושר טוב לא היינו היכן שאנחנו נמצאים בטבלה וכל שאר המפעלים. התחלנו את המשחק נגד פולהאם בצורה מדהימה והשחקנים שלי הפתיעו אותי. הם הראו לי עד כמה הם מפוקסים. אני בטוח שבמשחקים הבאים קצב המשחק שלנו יהיה הרבה יותר טוב", אמר המנג'ר הקאטלוני.


3 – Bernardo Silva has scored in three consecutive appearances in all competitions for Manchester City for the first time. Roll. #FULMCIpic.twitter.com/OjFCO6P8Xg

— OptaJoe (@OptaJoe) 30 במרץ 2019




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי