קלופ: "נצטרך לנצח שוב ושוב ושוב". פוצ'טינו: "מוכנים למלחמה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

ליברפול פוגשת את טוטנהאם (18:15 ישיר בספורט2) לקרב צמרת ענק, והמטרה היא ברורה: לחזור למקום הראשון בטבלה. סלאח ינסה לשבור את הבצורת, התרנגולים נלחמים בסטטיסטיקה

(גודל טקסט)
ליברפול תיתקל היום באחת המשוכות הגבוהות שלה בדרך לזכייה אפשרית באליפות לראשונה אחרי 30 שנה, כשתארח את טוטנהאם באנפילד (18:15, שידור ישיר בספורט2). התרנגולים לא ניצחו כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות, אבל מצב הרוח שלהם השתפר בגלל אצטדיונים החדש שכבר מוכן. ביום רביעי הם יארחו את קריסטל פאלאס במגרשם החדש אחרי ציפייה ארוכה.


אתמול התקיים משחק הרצה אחרון במגרש החדש, בין ותיקי הקבוצה לוותיקי אינטר והיה מי שהתרגש כשפול גאסקויין עלה לשחק אחרי כל הבעיות הבריאותיות שהיו לו בעקבות ההתמכרות לשתייה המרה. האצטדיון החדש הריע לו ולכוכבים אחרים שכמעט נשכחו, וכמובן ליורגן קלינסמן שאמר: "זה היה נפלא לחנוך את האצטדיון החדש לעיני 40 אלף צופים". רפאל ואן דר וארט צייץ תמונה שלו עם גאזה ביחד.


בטוטנהאם היו רוצים שיהיה להם מבצר כמו אנפילד. ליברפול לא הפסידה כבר 36 משחקי ליגה באנפילד והם לא מתכוננים להרים דגל לבן מול התרנגולים. מלבד זאת ליברפול הפסידה רק משחק אחד נגד טוטנהאם ב-13 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אבל יורגן קלופ יודע שכל הלחץ עליו. הגרמני אמר: "יהיו לנו בעיות כי ככה זה הכדורגל. הבעיות שלנו גרמו לנו להשתפר. התוכנית היא לנצח שוב ושוב ושוב ולא להסס. אנחנו חייבים לנצח את שבעת המשחקים האחרונים בליגה, כי מנצ'סטר סיטי לא מאבדת נקודות". 

 

 

Welcome home, Gazza!

️ LIVE ▶️ https://t.co/JryCa1tPBp

⚪️ #THFC 3-3 #Interpic.twitter.com/RdFcSYzZfN

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) 30 במרץ 2019



מנצ'סטר סיטי מקדימה את ליברפול בנקודה וגם בהפרש שערים טוב יותר (60+) לעומת 52+ לליברפול, אבל קלופ עוד לא מדבר על בעיית הפרש השערים שעשויה להעניק לסיטי את האליפות. "אתה כובש מתי שאתה כובש. אני לא אומר לבחורים לרדת לכר הדשא ולכבוש שישה שערים כל משחק. זה לא הולך ככה. אולי במשחק האחרון מול וולבס נצטרך לנצח בהפרש גבוה. אם נצטרך לעשות את זה במשחק האחרון ננסה לעשות את זה".


גם קלופ מודע לעובדה שמוחמד סלאח לא כבש במדי ליברפול כבר שבעה משחקים, למרות שבעולם רגיל לא היתה אפילו טענה אחת לשחקן שכבש העונה כבר 20 שערים ובישל שמונה נוספים. אבל המצב הוא שרגילים מסלאח למספרים גבוהים יותר, והוא כבר היה בדרך אליהם עד שלפתע נעצר. בנוסף לירידה ביכולת של סלאח, נעלם גם ג'רדאן שאקירי שסובל מפציעה במפשעה ולא כבש בליברפול מאז דצמבר. הוא היה האקס פקטור עבור ליברפול בחלק הראשון של העונה כשעלה מהספסל וכבש שערים מכריעים. עכשיו הוא חסר.


שבעה משחקים נותרו לליברפול עד סיום העונה, והמשחק נגד טוטנהאם נראה הכי קשה מלבד אולי משחק החוץ נגד צ'לסי בעוד שבועיים. טוטנהאם הוכיחה שהיא מסוכנת כשהביסה את ליברפול בוומבלי 1:4 ב-2017, אחרי מופע איימים של דיאן לובראן שהוכיח יותר מכל ליורגן קלופ שהוא חייב לשדרג את ההגנה שלו וזה הוביל לרכישת וירג'יל ואן דייק ואחר כך השוער אליסון.




שבעה משחקים ללא שער. סלאח (Gettyiamges)


קלופ הזהיר מהארי קיין ואמר: "הוא חלוץ ברמה עולמית. נצטרך לחסום את המסירות אליו". מאוריסיו פוצ'טינו מתקשה נגד ליברפול כמנג'ר טוטנהאם, כשניצח משחק אחד מתוך עשרה. טוטנהאם גם ניצחה רק שלושה משחקים נגד שש הגדולות בחוץ ב-23 המשחקים האחרונים. הקבוצה הלונדונית תופיע ללא אריק דייר שנפצע במשחק נגד צ'כיה עם נבחרת אנגליה. גם המגן סרג' אורייה ייעדר בגלל שנפצע במשחק של נבחרתו חוף השנהב. למרות זאת פוצ'טינו הבטיח: "אנחנו מוכנים למלחמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי