צפו בתקציר: עוד הפסד למנצ'סטר יונייטד, 2:1 אצל וולבס

שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים | AFP

האדומים שיחקו ללא ראשפורד ונראו אבודים, ז'וטה (25) ועצמי של סמולינג (77) קבעו מהפך לאחר שער מוקדם של מקטומיניי (13). הזאבים שגם הדיחו את סולשיאר מהגביע שמרו על המקום השביעי

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם שני משחקים, כאשר במרכזי שבהם הפסידה מנצ'סטר יונייטד 2:1 אצל וולבס. במשחק הנוסף ווטפורד הביסה 1:4 את פולהאם והורידה אותה רשמית לצ'מפיונשיפ (לצפייה בתקציר לחצו כאן).

וולבס – מנצ'סטר יונייטד 1:2
רק לפני שבועיים הדיחו הזאבים את השדים האדומים בדרך לחצי גמר הגביע עם 1:2, והיום הם חזרו על התוצאה הזו. זה התחיל טוב עבור סולשיאר, עם שער נהדר מחוץ לרחבה של סקוט מקטומיניי בדקה ה-13, אבל משם הכל התהפך. המסירות לא הגיעו ללוקאקו שפתח במקום ראשפורד, פרד היה איטי במרכז המגרש ודה חאה היה עצבני בשער. ובדקה ה-25 ראול חימנז הכניס כדור גאוני לדיוגו ז'וטה, שמצא את עצמו לבד מול השוער הספרדי וכבש בקלות את שער השוויון.

במחצית השנייה סולשיאר הוציא את פרד ולוקאקו החלשים, והכניס את פיל ג'ונס ואנתוני מרסיאל, אבל גם זה לא עזר. הבלבול בהגנה נמשך, ובדקה ה-77 כריס סמולינג ניסה להרחיק לאחר טעות של דה חאה וגלגל לשערו שלו. יונייטד לא הצליחה להתאושש וספגה את הפסדה השלישי בארבעה משחקים, הפסד חוץ שלישי ברציפות. בקצב הזה, הכרטיס לליגת האלופות יילך לה לאיבוד. ו-וולבס? ביום ראשון היא תפגוש את ווטפורד בחצי גמר הגביע, במטרה להשיג את הכרטיס לאירופה בדרך היחידה שהיא יכולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי