לראשונה מאז שפוטר, מוריניו הודה: "היה לי ריב עם פוגבה"

ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה
ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה | AFP

"המיוחד" סיפר בפורום מאמנים בפורטוגל על התקרית שלו עם כוכב מנצ'סטר יונייטד כשאימן במועדון: "הוד מעלתו רצה לעזוב ברולס רויס. מארו לי שאם לא אתנהג יפה כלפיו יוציאו אותי לחופשה"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו התייחס בפעם הראשונה לריב שהיה לו עם פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד. בפורום מאמנים בפורטוגל הוא חשף לראשונה מה קרה עם פוגבה, והודה שהיה לו ריב איתו.


"המיוחד" דיבר על ריב אחד ספציפי שהיה ביניהם וסיפר: "היה לנו משחק נגד קבוצה מרוחקת 30 קילומטרים ממנצ'סטר, ושחקן אחד, ביקש ממני אם אחרי המשחק הוא יוכל לחזור למנצ'סטר בנפרד מהקבוצה. אמרתי לו שאם היינו הולכים ללונדון והוא היה רוצה להישאר שם זה היה דבר אחד, אבל אנחנו קרובים הרבה יותר למנצ'סטר וזה לא הגיוני מה שהוא מבקש". מדובר כנראה במשחק שהיה בספטמבר בברנלי, בו ניצחה יונייטד 0:2.


Mourinho claims ‘His Excellency' Pogba wanted to ditch Man Utd team bus and travel in his Rolls Royce.pic.twitter.com/RhLzgxo6QM

— Jose Mourinho (@MourinhoNews) 2 באפריל 2019


לדברי מוריניו, השחקן התרגז. אחרי שיונייטד ניצחה במשחק הוא ביקש שוב ממוריניו, שהזכיר את שמו של פוגבה במפורש. "בגלל שהיה לי מצב רוח טוב אחרי הניצחון אמרתי לו 'לפחות תעזוב עם האוטובוס של הקבוצה ותבקש מהנהג שלך לעצור את האוטובוס עשר דקות מהאיצטדיון ואז תעזוב ברכב שלך'. לצערי אותו שחקן לא היה מרוצה גם מהתשובה שלי אליו בחדר ההלבשה. הלכתי למסיבת העיתונאים וכשחזרתי ראיתי את הרולס רויס של פוגבה חונה בחניית האיצטדיון עם הנהג שלו ליד האוטובוס של הקבוצה".


מוריניו אמר בסארקזם: "המכונית היתה חדישה, והוד מעלתו רצה לעזוב ברולס רויס את האצטדיון". עוד הוסיף הפורטוגלי שהריב על הרולס רויס פגע ביחסים שלהם. "איך אתה מתמודד עם זה? אומר לו שהוא לא יכול לצאת עם הרולס רויס, או 'אתה יכול לקחת אותה רק כשאני שמח' או לצאת לחופשה, כי אמרו לי שאם לא אתנהג איתו בצורה טובה אני אצא לחופשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי