צפו בתקציר: ליברפול שבה לפסגה לאחר 1:3 בחוץ על סאות'המפטון

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

האורחת לא הציגה משחק טוב וספגה שער מוקדם מלונג (9), אך קייטה איזן עם שער בכורה בקבוצה (36), סלאח שבר בצורת ארוכה עם פריצה אדירה לרחבה (80) והנדרסון הבטיח למייטירדס את הניצחון המיוחל (86)

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

לא בטוח שליברפול תסיים את העונה עם תואר האליפות, אך הערב (שישי) היא הראתה שהיא קורצה מהחומר הנכון לאחר משחק חלש של קבוצתו של קלופ בסנט מרי, הצליחה ליברפול להפוך פיגור מוקדם בדקות הסיום וניצחה 1:3 את סאות'מהפטון בתום דרמה.

אחרי תשע דקות סאות'המפטון הדהימה את ליברפול עם כיבוש מוקדם בדקה התשיעית, כאשר פייר הויביירג עלה לנגיחה במרכז הרחבה ומסר בראשו, לשיין לונג שניצל טעות של אנדרו אנדרסון ובעט מקרוב לפינה השמאלית של אליסון, 0:1 לסאות'המפטון. בדקה ה-36 ליברפול מצאה את השוויון. אלכסנדר ארנולד הגיבה למרכז הרחבה שם חיכה נאבי קייטה שנגח את שערו הראשון בליברפול, אמנם בדרך היה נבדל לליברפול, אבל עדיין אין VAR והאורחת נהנתה מההפקר, 1:1.

בדקה ה-80 המהפך הושלם, מוחמד סלאח שלא היה במשחק יצא למצע אישי אדיר מחצי המגרש שהסתיים ברשת וסיים בצורת של שישה משחקי ליגה לחלוץ המצרי, 1:2 לליברפול. שש לאחר מכן הקבוצה סגרה את הסיפור לאחר מהלך של רוברטו פירמינו בדקה ה-86 שהעביר כדור לג'ורדן הנדרסון המחליף שציין כיבוש בכורה העונה, 1:3 גדול לליברפול.


שער בכורה לנאבי קייטה באנגליה (Gettyimages)

הרכבים
סאות'המפטון: אנגוס גאן, יאן ואלרי, יאן בדנארק, מאיה יושידה, יאניק וסטרגארד, ראיין ברטרנד, פייר הויביירג, אוריול רומאו, ג'יימס וורד פראוס, נייתן רדמונד, שיין לונג.

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, וירג'יל ואן דייק, ג'ואל מאטיפ, אנדרו רוברטסון, נאבי קייטה, פאביניו, ג'ורג'יניו ווינאלדום, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.

הכל התחיל עם שער מהיר של שיין לונג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי