סלאח שבר שיא ושחרר לחץ בליברפול: "אני שמח וגאה"

מוחמד סלאח ליברפול
מוחמד סלאח ליברפול | Gettyimages

הכוכב המצרי העלה את המרסיסיידרס למקום הראשון והעביר את הלחץ לסיטי בעקבות הניצחון החשוב על סאות'המפטון. קלופ התרגש: "לא היה לי ספק לרגע לגבי היכולות שלו, זה היה רגע פנטסטי"

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
הניצחון 1:3 של ליברפול על סאות'המפטון אמש (שישי) היה הרבה יותר מסתם ניצחון עבור המרסיסיידרס. עם 5 משחקים שנותרו לסיום העונה, ופער של 2 נקודות ממנצ'סטר סיטי (משחק חסר), האדומים ידעו שכל משחק קובע, והמשחק נגד הסיינטס היה הרבה יותר מאתגר ממה שרבים חשבו, למרות התוצאה.


האדומים נכנסו לפיגור כבר לאחר 9 דקות משער של שיין לונג, שהקפיץ את אצטדיון סט' מארי, אך נאבי קייטה השווה את התוצאה לפני המחצית, והכניסה למשחק של ג'ורדון הנדרסון בדקה ה-60 שינתה את התמונה. הקשר האנגלי בישל את שער היתרון לסלאח, לפני שחתם את תוצאת המשחק עם שער משלו בדקה ה-86.


החבורה של קלופ הצליחה לנשום לרווחה בתום משחק מאתגר ופיזי מאוד, וגם הרוויחה חזרה את כוכבה המצרי ומלך שערי הפרימייר ליג, מוחמד סלאח.



50 Liverpool Premier League goals.

Welcome to the club, @MoSalahpic.twitter.com/Kg0DlwViyB

— B/R Football (@brfootball) April 5, 2019





אמש, המצרי שבר שיא ליברפול כשהפך לשחקן המהיר ביותר להגיע ל-50 שערי ליגה בהיסטוריה של המועדון המפואר מאנפילד, זאת למרות בצורת קשה, במהלכה לא הצליח לכבוש ב-9 משחקים רצופים.


ניתן היה לראות שאבן ירדה מליבו של סלאח בסיום המשחק, והמצרי אמר: "להבקיע 50 שערים בשביל ליברפול בליגה האנגלית זה בהחלט רגע מיוחד. אני יודע שלא כבשתי 9 משחקים, לכן אני שמח וגאה, אבל הקבוצה ו-3 הנקודות זה הסיפור החשוב ביותר פה. אני כבשתי לראשונה אחרי 9 משחקים, הנדרסון כבש לראשונה אחרי 20".


גיבור הניצחון ג'ורדן הנדרסון אמר על השינוי שהביא למשחק: "לעשות הבדל ולהשפיע באופן מיידי, זאת הייתה המשימה שלי ושל ג'יימס מילנר כשנכנסו למשחק ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה ולהשיג את הניצחון. אין ספק שזה ניצחון גדול בשבילנו. בדרך כלל אני לא זוכה להרבה מצבי הבקעה ואני משחק יותר לעומק, אבל המאמן אמר לי לעלות ההתקפה וזה מה שעשיתי".




Liverpool were tied going into the 80th minute of their last three games, and then… pic.twitter.com/7uASWxOH23

— B/R Football (@brfootball) April 5, 2019




קלופ עצמו התמוגג מהניצחון של חניכיו, ואמר לאחר המשחק: "השחקנים הבריקו בפן המנטאלי. הגענו למשחק בידיעה שסאות'המפטון קבוצה שונה מאוד מאז שראלף (האזנהוטל) הגיע. אנחנו תחת לחץ אדיר להשיג את כל הנקודות והיה אפשר לראות כמה התקשינו".


על השער החשוב של סלאח אמר: "לעולם לא היה לי ספקות לגבי היכולות שלנו. 50 שערי ליגה בשביל ליברפול בזמן כה קצר – זה מספר מיוחד. כחלוץ אתה אולי מגיב למצבים, אבל חלוצים הם גם בני אדם וגם להם יש רגעים יותר טובים ופחות טובים. בדרך כלל לא אכפת לי מדברים כאלה, אבל זה היה רגע נחמד עבורו כי הוא לא הבקיע הרבה זמן".


האדומים יחלו כבר מחר בהכנות למפגש נגד צ'לסי כשנותרו חמישה משחקים לסיום העונה. מנגד, מנצ'סטר סיטי תפגוש הערב (19:20, ספורט2) את ברייטון ובירם כיאל במסגרת חצי גמר הגביע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי