דיווח: עסקת הזאר לריאל מדריד תיסגר בימים הקרובים

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

ע"פ כלי התקשורת באנגליה, עסקת הענק שבה הבלגי יעבור לסנטיאגו ברנבאו נסגרה בע"פ ותיחתם בקרוב, זאת לאחר שזידאן שם את הכוכב של צ'לסי בראש סדר העדיפויות לעונה הבאה

(גודל טקסט)
האם עסקת אדן הזאר לריאל מדריד סוף סוף תצא לפועל? ע"פ הדיווחים ב'מארקה' הספרדי וב'דיילי מייל' האנגלי, בהחלט נראה שכן. הבוקר מדווחים כלי התקשורת באירופה על כך שכל התנאים בין הבלאנקוס לבלוז נסגרו, ועניין החתימה הרשמית אמורה לקרות בימים הקרובים.


מאז עזיבת כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס בקיץ האחרון, אלופת אירופה היוצאת מחפשת את היורש, וכוכבה הבלגי של צ'לסי, שהודה באופן גלוי לא פעם ולא פעמיים על חלומו לשחק בסנטיאגו ברנבאו, סומן כמועמד המוביל למלא את החלל הענק שהותיר הפורטוגלי.


לפי ה'מארקה', הכוכב בן ה-28 יחתום בריאל מדריד ל-5 עונות עם אופציה לעונה נספת, וסכום העסקה טרם נחשף, אך מוערך בכ-100 מיליון יורו, ועם בונוסים עלול להגיע עד ל-120. 



According to MARCA, Chelsea talisman Eden Hazard is edging closer to signing for Spanish giant Real Madrid. pic.twitter.com/7H40dcMx51

— Folami junior (@FolamiJunior) April 6, 2019




בנוסף לכך, בזמן שצ'לסי עדיין נמצאת במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, הזאר מתכנן להופיע למשחק ביום שני נגד ווסטהאם, ולאחר מכן לטוס לבירה הספרדית כדי לחפש בית חדש.


ההתקדמות המשמעותית בעסקה נובעת בעיקר בגלל העונה הנוראית שעוברת על הבלאנקוס, והחזרה של זינדין זידאן לקווים. המאמן הצרפתי מאמין שהווינגר המוכשר יכול ליצור אפקט אדיר באופן מיידי על ההרכב בעונה הבאה, כשהמטרה היא ברורה: זכייה בליגת האלופות ולקיחת השליטה הקטאלונית בספרד לצד הלבן של מדריד. 


Zidane: "I will not give my personal opinion of Hazard, that we will do at the end of this season or at the beginning of the next one."

Interesting pic.twitter.com/XTU5TCXlSJ

— Footy Accumulators (@FootyAccums) April 5, 2019

הזאר מציג התקדמות משמעותית מאז המונדיאל האחרון, וכבר כבש העונה 14 שערים בנוסף ל-12 בישולים, ב-31 משחקים בליגה האנגלית. מאוריציו סארי בונה על כך שלמרות רחש השמועות סביבו, יעזור לקבוצה להבטיח את המקום בעונה הבאה בליגת האלופות.


צ'לסי ממוקמת במקום ה-5 בטבלה, כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי. בזירה הבינלאומית, הבלוז יפגשו את סלביה פראג ברבע הגמר של הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי