צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע עם 0:1 על ברייטון

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Gettyimages

שער מוקדם של גבריאל ז'סוס בדקה הרביעית סגר את הסיפור ונתן לגווארדיולה כרטיס לקרב על תואר נוסף, שלישי מתוך חמישה בהן הוא יכול לזכות בעונה הנוכחית. קרב הירואי של השחפים לא הספיק

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה עם זכייה במגן הקהילה, המשיכה עם הנפת גביע הליגה וכשהעונה מתקרבת לסיומה, היא עדיין במירוץ על שלושת התארים הנחשבים: בליגת האלופות היא תפגוש את טוטנהאם ביום שלישי, בליגה היא משחק חתול ועכבר עם ליברפול בפסגה ובגביע היא העפילה היום (שבת) לגמר לאחר 0:1 קטן אך יעיל על ברייטון.


ברייטון היתה רגילה לעלות בהרכבים משניים במשחקי הגביע, אך מול הקבוצה המפחידה של פפ כריס יוטון בחר את ה-11 החזקים שברשותו. בהתאמה, בירם כיאל שעד היום שותף במשחקי הגביע כלל לא נכלל בסגל. מנגד, סיטי עלתה בהרכב משולב כשלירוי סאנה ופרננדיניו חיכו על הספסל, בעוד אגוארו קיבל מנוחה לקראת הצ'מפיונס וגבריאל ז'סוס פתח בחוד במקומו.


איך זה עבד? ובכן, תוך ארבע דקות קווין דה בריינה המתאושש שלח כדור רוחב לתוך הרחבה וז'סוס היה זה שהגיע אליו, דוחק אותו פנימה ורושם את השער היחיד במשחק. למרות השליטה המוחלטת של אלופת הפרמיירליג, היא לא הצליחה לכבוש שער נוסף וברייטון החזיקה בתקווה לשער דרמטי שייקח את המשחק להארכה. אבל ללא גלן מארי, שהוחלף בדקה ה-66, לא היתה רגל מסיימת בחוד של השחפים.


Buzzing to be back here in May!

#mancitypic.twitter.com/rrZrRsdGQw

— Manchester City (@ManCity) April 6, 2019


רק בסוף אפריל תתיישר טבלת הפרמיירליג, שכרגע מפוצלת לקבוצות ששיחקו בכל שבוע וקבוצות שצריכות להשלים מחזורים, ועד אז לא תתבהר עד הסוף תמונת המירוץ לאליפות. אבל בגביעף עסקים כרגיל. בעונה שעברה סיטי הודחה במפתיע על ידי וויגאן, הפעם היא לא נותנת לאף קבוצה קטנה, מהליגה הבכירה או השנייה, לעשות את זה. וולבס או ווטפורד מחכות בגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי