צפו בתקציר: צמד אדיר של הזאר נתן לצ'לסי 0:2 על ווסטהאם

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Gettyimages

הכוכב הבלגי כבש בסלאלום אדיר בדקה ה-24 והוסיף עוד אחד בדקה ה-90 כדי לתת לבלוז ניצחון שלישי ברציפות בפרמיירליג, לראשונה מאז ספטמבר. כרגע: סארי מסתכל על פוצ'טינו, אמרי וסולשיאר מלמעלה

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
בגלל משחקי גביע הליגה, הגביע האנגלי, ליגת האלופות, פגרת הנבחרות ומחזורי אמצע השבוע, עד סוף אפריל – ולמעשה עד שלושה מחזורים לסיום העונה – טבלת הפרמיירליג לא תהיה מאוזנת ולחלק מהקבוצות יהיו משחקים חסרים. בשל כך צ'לסי אמנם עלתה הערב (שני) למקום השלישי עם ניצחון 0:2 על ווסטהאם, אך גם לטוטנהאם, גם לארסנל וגם למנצ'סטר יונייטד שמתחתיה משחק אחד חסר.


עדיין, בסטמפורד ברידג' ישמחו גם בזה. ניצחון ליגה שלישי ברציפות זה משהו שלמרבה ההפתעה צ'לסי לא עשתה מאז ספטמבר, כשפתחה את העונה עם חמישה ניצחונות בחמישה המחזורים הראשונים. עבור הקבוצה שכרגע יכולה לקרוא לעצמה 'הבכירה של לונדון' מדובר בשלוש נקודות חשובות בקרב על הכרטיס לליגת האלופות.


הדרבי הלונדוני לא התעלה לרמה גבוהה, כשווסטהאם מפתיעה בתקיפותה וחוסר הנכונות שלה לתת לבלוז להכתיב את קצב המשחק. אבל לצ'לסי יש משהו שאין לאף אחת מיריבותיה: את אדן הזאר. הכוכב הבלגי חתך בקלות את הגנת הפטישים בסלאלום נפלא ומול פביאנסקי כבש את שערו ה-15 העונה בדקה ה-24.


.@HazardEden10's night!

We're up to third in the @PremierLeague!#CHEWHUpic.twitter.com/fAOYcWh3ZL

— Chelsea FC (@ChelseaFC) April 8, 2019


השחקנים של סארי ניסו להגדיל את היתרון, אבל ווסטהאם לא נתנה להם לעבור בכזאת קלות פעם נוספת. אלא שאת אדן הזאר אי אפשר לעצור עם הגנה כבדה וממושמעת. בדקה ה-90 רוס בארקלי הרים כדור נהדר לתוך הרחבה והחלוץ המשיך פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. זה, אגב, הניצחון הראשון של צ'לסי על ווסטהאם מזה יותר משנתיים.


ביום חמישי תיסע צ'לסי לצ'כיה למשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית נגד סלביה פראג (21:50, שידור ישיר בספורט2). הקבוצה של רומן אברמוביץ', שהניפה את הגביע בפעם האחרונה ששיחקה במפעל ב-2012/13, נחשבת בין הפייבוריטיות לזכייה גם הפעם וצפויה לא להיתקל בבעיות נגד הצ'כים.


תוצאה נוספת (איטליה)
בולוניה – קייבו 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי