סולשיאר: "לחץ סביב מעבר לריאל? פוגבה שמח להיות כאן"

פוגבה וסולשיאר
פוגבה וסולשיאר | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התייחס לירידה ביכולת ובקצב הכיבוש של הכוכב הצרפתי, ולטענות כי הוא חושב על הגעה לברנבאו בקיץ: "נגד ברצלונה הוא רץ כמו שלא רץ מעולם. הוא מרוכז בלהצליח על המגרש"

(גודל טקסט)

אם במנצ'סטר יונייטד מודאגים מהירידה ביכולת של פול פוגבה, הם לא מראים זאת. הצרפתי פרח כשהגיע סולשיאר לאולד טראפורד, וכבש אז תשעה שערים ב-11 משחקים תחת המאמן החדש. אבל שערו האחרון היה בשמינית גמר הגביע האנגלי נגד צ'לסי ב-18 בפברואר, ומאז עברו 10 משחקים בהם הוא לא מצא את הרשת.

באנגליה טוענים כי חוסר הריכוז שלו נובע מהשמועות על מעברו הצפוי לריאל מדריד בקיץ. פוגבה הודה כי זה "יהיה חלום עבורו" לשחק בבלאנקוס, והמאמן החדש-ישן סיפר כי בן ארצו מוצא חן בעיניו. אבל לפי סולשיאר עצמו, אין קשר בין הספקולציות וליכותו של הכוכב.

"אולי יש לחץ סביב הקמפיין הקורא להגעתו לריאל", אמר המנג'ר הנורבגי, "אבל בשיחות שלי עם פול הוא תמיד שמח להיות כאן ולא ראיתי הבדל במצב הרוח שלו. הוא מרוכז בלהצליח על המגרש והוא תמיד נותן את המיטב. רבע השעה הראשונה נגד ברצלונה? אפשר לדבר על פרד או סקוט מקטומיניי, אבל פוגבה הנהיג אותנו".

סולשיאר ופוגבה.
סולשיאר ופוגבה. "לא ראיתי הבדל במצב הרוח שלו" (Gettyimages)

"הוא נרגע מעט", הודה סולשיאר, "אבל ההשקעה שהוא נתן לקראת הסיום בליגת האלופות היא עצומה. הוא מעולם לא רץ כל כך הרבה בכל התקופה שלו ביונייטד. זאת היתה דרך מעולה להראות את הגישה שלו כלפי המועדון".

יונייטד תפגוש הערב (19:20, ישיר בספורט1) את ווסטהאם במטרה לחזור למקום החמישי על חשבון ארסנל ולשוב למאבק על הכרטיס לליגת האלופות. ביום שלישי היא תיסע לקאמפ נואו לגומלין נגד ברצלונה שיכריע את המשך העונה האירופית שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי