אובמיאנג: "למה שלא אהיה מלך השערים העונה?"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

ארסנל ניצחה לראשונה בפרמיירליג מבלי לספוג ב-0:1 על ווטפורד, החלוץ מגבון כבש את שערו ה-18: "זה מירוץ לא קל, אבל אמשיך להבקיע". אמרי על הקללות שספג מדיני: "אמרתי לו שלא שמעתי ושאני לא יודע מה הוא רוצה"

(גודל טקסט)
ארסנל טיפסה אמש (שני) בחזרה למקום הרביעי ונשארה חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, אחרי ניצחון החוץ 0:1 על ווטפורד. העובדה שהשוער ברנד לנו שוער ארסנל קיבל את הציון הגבוה במשחק, 8 ב"מירור", מעידה על כך שהצרעות ניסו לעקוץ, כפי שקורה לתותחנים כמעט בכל משחקי החוץ, אבל נתקלו בהופעה מצוינת של השוער הגרמני.


"המארחים נתנו פייט ענק עם עשרה שחקנים אחרי הרחקת טרוי דיני באדום ישיר ורק טעות נדירה של השוער בן פוסטר איפשרה לארסנל לצאת עם שלוש נקודות אחרי שאובמיאנג כבש עם העקב", נכתב בעיתון. ווטפורד בעטה פעמיים לקורות, לנו הדף הזדמנות של קרייג קאטקארט לקורה וגם אדם מאסינה בעט למשקוף, אבל ארסנל שמרה על שער נקי במשחק חוץ לראשונה העונה. פוסטר התנצל בפני חבריו על הטעות שלו אחרי המשחק.


פייר אמריק אובמיאנג, שהיה מלך השערים של הבונדסליגה במדי דורטמונד עם 31 כיבושים בעונת 2016/17, כבש את שערו ה-18 העונה בליגה וכרגע הוא מדורג שני ביחד עם סאדיו מאנה מליברפול, אחרי מוחמד סלאח וסרחיו אגוארו שלכל אחד מהם 19 שערים. "אני מאמין שאוכל לזכות העונה במלך השערים של הליגה. למה שלא אזכה?", שאל הגבוני שהבהיר, "אני מרגיש בטוח בעצמי. ברור שזה מירוץ לא קל, אבל בטוח שאמשיך להבקיע. כבר הרבה זמן רציתי להבקיע שער כזה. אהבתי אותו".


על שיתוף הפעולה שלו עם אלכסנדר לאקזט, שדווקא לא שיחק אתמול, אמר החלוץ: "כולם יודעים שאני נהנה לשחק איתו. יש לנו שותפות מצוינת. לפעמים אחד מאיתנו נאלץ לשבת על הספסל, אבל זה למען הקבוצה. נכון שאני אוהב לשחק כשיש בחוד שני חלוצים, אבל אני לא ממש רוצה לומר את זה כי אולי המאמן יכעס עליי".


Jus stick it in row Z Fozzy!!!!!!!! As in life you gotta take the rough with the smooth!! But keep smiling! Always keep smiling Epic effort from the lads, and the supporters! Always proud @watfordfcofficial #nike#sells#eplpic.twitter.com/fUQ2eXCIRp

— Ben Foster (@BenFoster) 15 באפריל 2019


ווטפורד משחקת באחרונה טוב ומפסידה, כשגם ההרחקה של טרוי דיני מיד אחרי שער היתרון של ארסנל הקלה על התותחנים. המאמן אונאי אמרי נשאל בסיום מה רצה ממנו החלוץ שניסה לדבר איתו אחרי ההרחקה ואמר: "לא יודע כי לא שמעתי". לפי מצלמות הטלוויזיה, חלוץ ווטפורד קילל את אמרי. דיני אמור להיות מורחק משלושה משחקים, מה שיאפשר לו לשחק עדיין בגמר הגביע האנגלי נגד מנצ'סטר סיטי, אבל הקללות לעברו של מנג'ר ארסנל עלולות לעלות לו בעונש נוסף אחרי שהכניס מרפק בפניו של לוקאס טוריירה ועל כך הורחק.


אמרי ניסה לנקות את דיני: "לא שמעתי את מה שאמר. הוא אמר משהו, אבל זה לא משנה לי. אמרתי לו שאני לא יודע מה הוא רוצה, כי לא ראיתי בכלל את האירוע. אני מכבד את ההחלטה של השופט. ברור שזה עזר לנו לשחק נגד עשרה שחקנים בלבד. את השער כבשנו לפני שהיה לנו יתרון מוקדם וגם מול עשרה שחקנים לא עשינו מה שרצינו והם הגיעו להזדמנויות. שלוש הנקודות חשובות והכי חשוב שהתמודדנו נכון מול הטקטיקה שלהם עם כדורים ארוכים ובעיטות חופשיות".


מנג'ר ווטפורד חאבי גרסיה טען שההרחקה של דיני הייתה מוגזמת: "לא מסכים להחלטה, היא הייתה קשה מדי, אבל מכבד את השופט. לדעתי צהוב היה מספיק. לא הייתה שום אגרסיביות בתנועה שלו".


MAIL SPORT: Heel of Fortune #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/g6GLyHejXB

— Neil Henderson (@hendopolis) 15 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי