צפו: קרדיף פתחה את מאבק הירידה עם 0:2 ענק בחוץ נגד ברייטון

קרדיף
קרדיף | Gettyimages

נת'ניאל מנדז ליינג (22) ושון מוריסון (50) סידרו שלוש נקודות קריטיות בקרב התחתית והורידו את הפער מהשחפים לשתי נקודות בלבד. בירם כיאל לא שותף

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
כאשר חמש נקודות מפרידות בין קרדיף שניצבת מתחת לקו האדום לברייטון, הן נפגשו הערב (שלישי) למשחק סופר חשוב עבור שתיהן במאבק ההישרדות בפרמיירליג. האורחת, לה גם משחק יותר, ידעה שכל תוצאה פרט לניצחון תקרב אותה לירידת ליגה ותגדיל את הפער מחוף מבטחים לשמונה נקודות כשבקופה נותרו 12 בלבד.


שחקני קרדיף הבינו שמדובר בהזדמנות האחרונה לשרוד ועלו למשחק החוץ כשהגישה שלהם בהתאם. נת'ניאל מנדז ליינג (22) פרץ את הסכר והימם את אוהדי ברייטון כאשר מצא את הרשת בפעם השנייה העונה וקבע 0:1 בהפסקה. המחצית השנייה נפתחה בדיוק באותה מגמה ובדקה ה-50 היה זה שון מוריסון הבלם שהבקיע את שער הבכורה שלו העונה וחתם 0:2 ענק בסיום.


קרדיף, כאמור, רחוקה כעת שתי נקודות בלבד מברייטון וניצחון החוץ החשוב שהשיגה קטע רצף של שלושה הפסדי ליגה רצופים. במחזור הבא מצפה לה משוכה גבוהה בדמות ליברפול, הטוענת לכתר, שלא יכולה להרשות לעצמה למעוד. השחפים, עם בירם כיאל על הספסל, רשמו הפסד רביעי ברציפות כאשר בכולם הם גם לא הצליחו להבקיע. בשבוע הבא מצפה להם משחק חוץ לא פשוט נגד וולבס.


Bad time for the WiFi to go down…Not that we care that much right now!

Our brilliant skipper heads the #Bluebirds into a 2 goal lead – meeting Camarasa's free kick expertly. Get in!!! (0-2) https://t.co/JmnDvkgjrJ

— Cardiff City FC (@CardiffCityFC) April 16, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי