כיצד יגיב על כך כיאל? בברייטון שוקלים לפטר את יוטון

בירם כיאל
כיאל. ירשום הופעה בפרמיירליג העונה? | Gettyimages

הקשר שנדחק אל קצה הרוטציה ואפילו בגביע לא זכה להתלבש, עשוי לאבד בקרוב את מאמנו בשנים האחרונות בעקבות סכנת הירידה שהפכה למוחשית. השחקנים התלוננו: "הוא לא נותן לנו לשחק התקפי"

(גודל טקסט)

בירם כיאל איבד את מקומו בהרכב ברייטון ואפילו בגביע, מפעל בו הרבה לשחק, לא זכה להיכלל בין 18 שחקני הסגל והתרעם על כך דרך הטוויטר, אבל ייתכן שבקרוב הסיטואציה תשתנה. אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים וחמישה בלי לכבוש, בעקבותיהם הקבוצה בסכנת ירידה ממשית, מדווח בתקשורת הבריטית כי ייתכן שהמאמן כריס יוטון יפוטר.

לברייטון נותרו עד סוף עונת הפרמיירליג משחקים קשים מאוד, פגוש בין השאר את טוטנהאם, ארסנל ומנצ'סטר סיטי והחשש מירידת ליגה גדול במיוחד אחרי ששלשום (שלישי) הקבוצה נכנעה בביתה 2:0 לקרדיף, במשחק שאם הייתה מנצחת אותו למעשה הייתה מכריעה את זהות היורדת האחרונה לא רשמית כמובן, אבל הייתה פותחת פער של 8 נקודות בין השתיים כשלוולשים שמתחת לקו האדום היו נותרות רק 12 נקודות בקופה.

לפי הדיווחים, בוחנים כעת ראשי השחפים האם יש צורך בשינוי מיידי או שעדיף להמתין לקיץ. עוד נכתב כי בחדר ההלבשה לא מרוצים מהטקטיקות השליליות של יוטון, שלפי טענת חלק מהשחקנים לא הסכים לבקשתם לשחק כדורגל יותר התקפי לפני המשחק בשבת בו הובסה 5:0 על ידי בורנמות'.


יוטון. השחקנים ביקשו לתקוף, הוא שיחק הגנתי והובס (Gettyimages)

לפי מקור בקבוצה: "השחקנים ביקשו מיוטון לשחרר מהם את המשקולות על הרגליים, אבל הוא העדיף לשחק שוב כדורגל הגנתי יותר כי השיטה הזאת עבדה עבור ברייטון עד לפני כמה שבועות. יש רק דרך אחת להישאר בליגה והיא להילחם עד כמה שיותר חזק ולדאוג שאם לא כובשים לפחות לא סופגים, וזה לא מה שעשינו עד כה".

יוטון שפוטר בעבר מניוקאסל, היה מי שהעלה את ברייטון לפרמיירליג וגם שרד בהצלחה את העונה הראשונה בליגה הבכירה. הוא קיבל חוזה חדש לשלוש שנים, אבל ב-2019 סובל משנה קשה בה ניצח רק שני משחקים וההישג היחיד היה עלייה לחצי גמר הגביע, בו הפסיד למנצ'סטר סיטי 1:0. לברייטון צפויים כעת שני משחקי חוץ קשים נגד וולבס וטוטנהאם ויוטון ביקש מהשחקנים לסגור הרמטית את ההגנה והבהיר: "אף פעם לא היינו קבוצה שכובשת שערים. מה שהצלחנו לעשות הוא תמיד להישאר במשחק ולהפוך משחקים לשקולים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי