סאנה כבר סיכם על הארכת חוזה, אך שוקל לעזוב את סיטי

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

הקשר הגרמני קיבל לידיו טיוטת חוזה וכל שנשאר לו זה לחתום, אולם מיעוט הדקות שקיבל לאחרונה ובייחוד בצמד מפגשי רבע גמר ליגת האלופות נגד טוטנהאם הובילו אותו לעשות חושבים וייתכן שהוא יבקש להימכר

(גודל טקסט)

לירוי סאנה נחשב לאחד מכוכבי מנצ'סטר סיטי, אבל העונה הוא שחקן ספסל לכל דבר ועניין ואחרי הספסול בשני משחקי רבע גמר ליגת האלופות, בהם עלה פעמיים רק לדקות הסיום, החלו הדיווחים על כך שהוא לא מרוצה ממעמדו ויבקש לעזוב.

כאמור אתמול הוא נכנס בניצחון 3:4 על טוטנהאם רק שמונה דקות לסיום וגם במשחקים קובעים אחרים העונה לא קיבל צ'אנס. בגמר גביע הליגה הוא היה מחליף, בחצי גמר הגביע האנגלי ישב על הספסל וגם בפרמיירליג לא שותף יותר מדי נגד שש הגדולות – מתוך שמונה משחקים, פתח רק בשניים בשל העובדה שראחים סטרלינג וברנרדו סילבה מועדפים על פניו.

לפי פרסומים באנגליה, המסמכים להארכת חוזהו שמסתיים כעת ב-2021 מוכנים, אבל הוא טרם חתם עליהם. מסתמן כי סאנה לא בטוח כעת שהארכת החוזה תסייע לקריירה שלו וגם מקורביו סיפרו שהוא לא מחפש לייצר בעיות, אלא רק לבחון את עתידו בסיטיזנס.


סאנה. לא ממהר להאריך את חוזהו, למרות שהכל סוכם (Gettyimages)

אחד מאנשיו של סאנה אמר: "העובדה שלא פתח נגד טוטנהאם הייתה רגע שגרם לו לחשוב להיכן מועדות פניו. הוא פתח נגד קרדיף, סוונסי, ווסטהאם, ניופורט קאונטי ופאלאס ואלה לא משחקים שמגדירים את העונה של סיטי. הוא רוצה לקבל חלק גדול יותר נגד הגדולות". ממחנה פפ גווארדיולה נאמר לאנשי העיתון שהוא לא פתח בהפסד 1:0 נגד טוטנהאם כחלק מהטקטיקה היותר הגנתית שננקטה, אלא שגם בגומלין זה חזר על עצמו והוא עלה ממש בסיום.

באנגליה מעריכים כי הספסול הממושך נובע מכך שסאנה שיחק רע בהפסד 2:1 לניוקאסל ינואר, משחק בו הוחלף ובסיומו גווארדיולה טען שזהו רגע שפל עבור המועדון בעונה זו. והוחלף במשחק. פפ סבור שזה היה אחד מרגעי השפל של העונה ואמר זאת לשחקנים כאשר סאנה היה חלק מהחבורה הזאת. "הוא יודע מה הסיבות שלא שיחק לאחרונה. אני ואנשי דיברנו איתו", אמר לאחרונה גוואדיולה בהקשר להוצאת סאנה מההרכב. הטענה היא שבסיטי לא יכולים לסמוך עליו במשחקים שנדרשת בהם שליטה מוחלטת, זאת למרות שהוא ראשון בבישולים ושלישי בכיבוש שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי