פודן הפך לכובש השלישי הכי צעיר של סיטי. פפ: "גאה בשחקנים"

פיל פודן
פיל פודן | Gettyimages

רק ריצ'רדס וסטארידג' כבשו בתולדות האלופה האנגלית לפני האנגלי בן ה-18. מאמן הקבוצה מרוצה לאחר הניצחון על טוטנהאם: "הקבוצה השיגה 86 נקודות אחרי 100 בעונה שעברה, זה אחד הדברים המדהימים שחוויתי בקריירה"

(גודל טקסט)

לאחר ההדחה משלב רבע הגמר ליגת האלופות על ידי טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי כמו אלופה אמיתית התעשתה מהמפלה האירופית וניצחה 0:1 את התרנגולים ונשארה תלויה בעצמה במירוץ על התואר. ליברפול שירדה למקום השני יכולה לחזור היום (ראשון, 17:50 שידור ישיר בספורט1), אבל כאמור יהיה לחבורתו של קלופ משחק אחד יותר.

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "בינתיים הקבוצה השיגה 86 נקודות אחרי 100 בעונה שעברה, זה אחד הדברים המדהימים ביותר שאי פעם חוויתי בקריירה, הן כשחקן והן כמאמן. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו אבל להם לא היה מה להפסיד ואנחנו יכולנו להפסיד את גם את הליגה. כמובן שלא עשינו את הטוב ביותר מבחינת יכולת, אבל הבחורים עשו דבר גדול".


"העונה הזאת זה אחד הדברים הכי מדהימים שקראו לי בקריירה". פפ גווארדיולה (AFP)

מי גרף את מחמאות לאחר המשחק היה פיל פודן הצעיר שכבש את שער הבכורה בפרמיירליג בגיל 18 והפך לשחקן השלישי הכי צעיר שכבוש עבור הקבוצה בליגה לאחר מיקה ריצ'רדס ודניאל סטארידג'. ברנרדו סילבה הוא זה שקיבל את פרס איש המשחק בסופו של דבר, אבל הפורטוגלי העניק את התואר לאנגלי שכבש את שער הניצחון

"הוא כל כך צעיר, והוא שחקן פנטסטי. הוא בקיע את שער הניצחון אז מגיע לו את הפרס", אמר ברנרדו סילבה. פודן הצנע ובהתחלה סרב, אבל בסוף קיבל את הפרס ואמר 'תודה'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי