צפו: 0:1 קשה לטוטנהאם על ברייטון, לונג עשה היסטוריה

כריסטיאן אריקסן, דלה עלי
כריסטיאן אריקסן, דלה עלי | Gettyimages

אריקסן הביא שלוש נקודות עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה (88), כיאל נכנס בדקה ה-86. החלוץ האירי הבקיע לאחר שבע שניות ב-0:1 של סאות'המפטון נגד ווטפורד והפך לכובש המהיר בתולדות הליגה

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

לאחר ה-2:2 של צ'לסי נגד ברנלי שנעל את המחזור ה-35 של הפרמיירליג. התקיימו הערב (שלישי) שני משחקי השלמה – טוטנהאם ניצחה 0:1 דרמטי את ברייטון במסגרת המחזור ה-33, וסאות'המפטון הפתיעה את ווטפורד עם 1:1 כאשר שיין לונג כבש את השער המהיר בתולדות הפרמיירליג.

טוטנהאם – ברייטון 0:1
לאחר ההפסד למנצ'סטר סיטי, טוטנהאם קיוותה לחזור למסלול הניצחונות במשחק הביתי נגד השחפים שמצידם נאבקים על התחתית. המארחת שלטה במשחק באופן מוחלט ובעטה לא פחות מ-29 פעמים לשערו של מתיו ראיין, אך הגול של טוטנהאם הגיע רק בדקה ה-88 כאשר כריסטיאן אריקסן שחרר פצצה מחוץ לרחבה ברגל ימין שהעניקה שלוש נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. מנגד ברייטון שמסובכת בתחתית עם הפסד חמישי בתוך שישה משחקים, הכניסה את בירם כיאל בדקה ה-86.


דני רוז (Gettyimages)

סאות'הפמטון – ווטפורד 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
במשחק בין סאות'הפמטון לווטפורד נרשמה היסטוריה בפרמיירליג כאשר שיין לונג חטף את הכדור בפתיחת המשחק וכבש את שער היתרון תוך שבע שניות והפך לכובש המהיר בתולדות הפרמיירליג. ווטפרוד מנגד, כבשה את שער השוויון בדקה ה-90 לאחר בעיטה מקרוב של אנדרה גריי שקבע את תוצאת המשחק והעלה את קבוצתו למקום השביעי.


שיין לונג כבש את השער את המהיר בתולדות הפרמיירליג (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי