ארסן ונגר: "אני רואה את פטריק ויירה מאמן את ארסנל בעתיד"

ארסן ונגר עם פטריק ויירה
ארסן ונגר עם פטריק ויירה | Gettyimages

המנג'ר הצרפתי שאימן את התותחנים עד תום העונה הקודמת מאמין שמאמן ניס מתאים לנהל בעתיד את המועדון הלונדוני: "יש לו כריזמה טבעית, הוא אלגנטי וסמכותי כאחד, אבל כעת הוא צעיר מידי למשרה"

(גודל טקסט)

מאמנה המיתולוגי של ארסנל שעזב את התותחנים אשתקד בתום 22 שנים, ארסן ונגר התראיין אמש (שלישי) בתקשורת הצרפתית וסיפק הצהרה מעניינת במיוחד על הקפטן שלו לשעבר פטריק ויירה שכיום מאמן את ניס הצרפתית: "אני רואה את ויירה מאמן בעתיד את ארסנל, אם כי אני חושב שהוא צעיר מידי כדי להיכנס כעת לרמות הגבוהות ביותר".

הצרפתי המשיך: "הוא עזב בתחילת דרכו לניו יורק ועכשיו הוא בניס הוא לקח את הזמן ולמד את המקצוע שלו. יש לו כריזמה טבעית, הוא אלגנטי וסמכותי כאחד". ארסן ונגר אימן את פטריק ויירה במשך תשע שנים וזכו יחדיו בשלוש אליפויות אנגליה כולל הזכייה ללא הפסד בשנת 2004 בנוסף לעוד ארבעה גביעים.

קשר העבר שפרש ממשחק פעיל בשנת 2011 החל לעבוד במחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי כאשר ב-2013 הפך למאמנה הראשי של המועדון האנגלי עד גיל 21, אותו ניהל במשך שנתיים. לאחר מכן עבר לקבוצת הבת של סיטי, ניו יורק סיטי והוביל אותה לרבע גמר ה-MLS. העונה ויירה קיבל את המושכות לראשונה בכדורגל האירופי כאשר קיבל ניס, אותה מוביל למקום השמיני.


מאמין שהקפטן לשעבר ראוי לאמן את ארסנל בעתיד. ארסן ונגר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי