האווירה מתחחמת: גוארדיולה כועס על סולשיאר

פפ גווארדיולה, אולה גונאר סולשיאר
פפ גווארדיולה, אולה גונאר סולשיאר | Dan Mullan/Getty Images

רגע לפני הדרבי הגדול של מנצ'סטר הערב (21:30, שידור ישיר בספורט1) המאמנים מעבירים ביקורת זה על זה במסיבת העיתונאים. הנורבגי אמר: "מצפה שסיטי תבעט בנו", פפ לא נשאר חייב: "הוא רוצה להפעיל לחץ על השופט"

(גודל טקסט)
הדרבי הלוהט של מנצ'סטר ייערך הערב (21:30, שידור ישיר בספורט1), והאווירה מתחממת הרבה לפני שריקת הפתיחה למשחק בין מנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי. אולה גונאר סולשיאר ופפ גוארדיולה ניהלו מעין "קרב מקדים" במסיבות העיתונאים לקראת המשחק. הנורבגי תקף את הסגנון של מנצ'סטר סיטי והספרדי שהופתע מהדברים לא נשאר חייב.


"מלחמת מילים לפני המלחמה על המגרש", תיארו זאת ב"מירור" האנגלי ובשער העיתון נכתב: "השכנים הרועשים", זכר למשפט של אלכס פרגוסון על מנצ'סטר סיטי בזמנו. בשער ה"סאן" נכתב: "הכל כבר מתחיל"


סולשיאר אמר לפני המשחק: "אני מצפה למשחק מאוד אגרסיבי מצידם. הם יבעטו בנו בכל דרך ויצמידו את הקרסול והעקב כדי לפגוע בנו. הם יעשו הרבה מאוד עבירות ולא יתנו לנו לבצע את התקפות המעבר שלנו. הם לא מקבלים הרבה כרטיסים צהובים, נכון?". 



סולשיאר. תקף את גוארדיולה (AFP)


גוארדיולה הגיב: "הוא באמת אמר את זה? בחיים לא הכנתי את הקבוצה שלי בצורה כזו. אנחנו מחזיקים בכדור 65-70% מהזמן.. אתם יכולים לשאול את השחקנים שאימנתי גם בברצלונה ובאיירן מינכן. אני יודע היטב מה אני אומר להם ביום המשחק בכדורגל אתה עושה לעתים עבירות כי המשחק מהר. תשאלו אותו במסיבת העיתונאים לאחר המשחק למה הוא התכוון".  לאחר מכן נשאל הספרדי שלא אהב את מה שהגדיר האם סולשיאר רצה להפעיל לחץ על השופט ואמר: "כמובן, זו הסיבה".


זו לא הפעם הראשונה שהאלופה סופגת ביקורת כזו. מרטין קיאון, שחקן ההגנה של ארסנל בעבר ופרשן בהווה, אמר על פרננדיניו: "הוא שחקן שעוזר להם להיות אדונים של אומנויות לחימה". גם לגארי נוויל היה מה להגיד: "פרננדיניו מתקל אנשים, פוגע בהם, אבל הוא נחמד, מחייך ועושה פרצוף תמים אז הוא מתחמק מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי