קלופ: "ציפיתי שמנצ'סטר סיטי תנצח. אין בעיה עם סלאח"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

מנג'ר ליברפול דיבר לקראת משחק פתיחת המחזור ה-36 נגד האדרספילד (שישי, 21:50 בספורט2), לאחר שירד למקום השני: "זה יהיה מיוחד אם האליפות תוכרע במחזור הסיום". וגם: נסיעת המצרי לארה"ב ומועמדות אינסינייה

(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בפרמיירליג ייצא לדרך כבר מחר (שישי, החל מ-21:50 בספורט2) כאשר ליברפול תארח את האדרספילד ואפשר לומר שתפתח רשמית במרדף אחר האלופה והמוליכה מנצ'סטר סיטי, שבזכות ה-0:2 בדרבי אמש על מנצ'סטר יונייטד השלימה את התבססותה בפסגה.


האדרספילד, הקבוצה החלשה ביותר בפרמיירליג העונה, הצליחה בסיבוב הראשון להחזיק את ליברפול על 1:0 בלבד בביתה, אבל כעת באנפילד הסיפור עשוי להיות שונה בתכלית. המייטירדס של יורגן קלופ אמנם מפנימים שהאליפות כבר לא תלויה בהם כשנשארו שלושה מחזורים לסיום העונה, אבל ישחקו יומיים לפני שסיטי תתארח אצל ברנלי ותצוגה משכנעת מול הקבוצה שכבר ירדה אולי תלחיץ את הסיטיזנס משום מקום יתחולל מהפך נוסף בפסגה.


לקראת המשחק אמר קלופ שכעת מפגר בנקודה אחר מנצ'סטר סיטי: "אם ננצח את שני המשחקים הבאים, אז המשמעות היא שהאליפות תוכרע רק במחזור הסיום וזה יהיה מיוחד מאוד. רק בזה אנחנו מתרכזים. ציפיתי שמנצ'סטר סיטי תנצח בדרבי, כי יונייטד עשתה כל מה שהיא יכולה וזה לא הספיק כדי לעצור את סיטי. אנחנו מנסים לזכות באליפות לראשונה בתקופתי, אבל לא האחרונה. בעונה שעברה פיגרנו ב-25 נקודות והדרך שלנו העונה מצוינת, אבל רק קבוצה אחת יכולה לזכות באליפות".


מוחמד סלאח, כוכב ליברפול, שהה השבוע בארצות הברית, שם נכח בטקס של מגזין TIME שכלל אותו במרשימה הכה מפוארת של 100 האנשים המשפיעים בעולם, אולם הוא כבר חזר לאימונים וצפוי לפתוח בהרכב: "בימינו נסיעה לארה"ב זו לא בעיה, זה אפילו נוח. מו הוא בחור חכם שמהווה השראה עבור רבים. הוא נראה נהדר בטוקסידו. וואו! (צוחק). הוא החמיץ אימון אחד ויתאמן היום. אם הוא היה מציע לי הייתי מצטרף אליו לטיסה", המשיך קלופ להתלוצץ. 

The mother of dragons herself… pic.twitter.com/ZFabVR6G8k

— Mohamed Salah (@MoSalah) April 25, 2019

העובדה שבין המשחק נגד האדרספילד למפגש הראשון נגד ברצלונה בקאמפ נואו יש חמישה ימים, תאפשר לקלופ לבצע רוטציה אולי פחותה משחושבים. עם זאת, לא מן הנמנע שג'ו גומז יפתח בליגה לראשונה מאז הפציעה, בימין במקום טרנט אלכסדר ארנולד או במרכז ההגנה במקום וירג'יל ואן דייק.


אגב, במסיבת העיתונאים קלופ דיבר בקצרה גם על העונה הבאה ואישר: "לורנצו אינסינייה לא יעבור אלינו, זה בכלל לא על הפרק. הוא שחקן מעולה, אבל הוא תחת חוזה ארוך טווח בנאפולי. אם זה יהיה החלון בו נשקיע הכי הרבה אי פעם? כנראה שלא, אבל אנחנו בוחנים דברים".



קלופ. לא צפוי לבצע רוטציה רחבה (AFP)


מן העבר השני, מאמן האדרספילד יאן סיוורט נרגש מהמתמודדות ואמר: "אני מאוד מתרגש ומצפה למפגש. אנחנו יודעים שלא נחזיק בכדור כמעט, אז עלינו להוציא את המיטב ולהמשיך לשחק את הסגנון שלנו במשחקים הגדולים שנותרו לנו עד סוף העונה. נגיע לאנפילד כדי ליהנות וננסה להראות את האיכויות שלנו. זה יהיה משחק קשה ונצטרך ניסיון, עלינו להיות זהירים עם החבר'ה הצעירים במשחק כזה. הלחץ הוא על ליברפול וברור לנו שהם לא ימעיטו בערכנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי