סקולס: "פוגבה חי בפנטזיה משלו וחושב שהוא הטוב ביותר"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד יצא בביקורת חריפה בתקשורת הבריטית נגד הקשר הצרפתי ואמר: "כולנו מכירים את פול ואת היכולות שלו, אבל הוא חייב להתחיל להפיק מעצמו הרבה יותר בכל שבוע"

(גודל טקסט)

יומיים אחרי התיקו המאכזב באולד טראפורד נגד צ'לסי הרוחות עדיין לא נרגעו, והיום (שלישי) פרסמו בתקשורת האנגלית ביקורת חריפה של שחקן העבר של השדים האדומים, פול סקולס נגד השחקן היקר בתולדות המועדון, פול פוגבה שחווה ירידה חדה ביכולת בחודשיים האחרונים.

לאחר המשחק נגד צ'לסי הג'ינג'י יצא מכליו ואמר: "יש בלבול גדול במרכז המגרש. בשנים שעברו, יונייטד איבדה שחקני טופ וזה לא השפיע עליהם. כולנו מכירים את פול, אנחנו מדברים על הפוטנציאל שלו, אבל הוא כבר בן 26, הוא חייב להתחיל להפיק מעצמו הרבה יותר בכל שבוע".

סקולס המשיך לקטול את הצרפתי: "הוא יכול להיות שחקן שצריך לידו את בראיין רובסון או רוי קין לידו, כדי להעניק לו חופש פעולה מדי פעם. אם הוא לא מקבל את זה, הוא ממשיך להיות בעולם פנטזיה משלו, וממשיך לחשוב שהוא הטוב ביותר".


"יש בלבול גדול במרכז המגרש". סקולס מצא את האשם ביכולת הדלה בחודשים האחרונים (Gettyimages)

אין ספק שהשמועות המתגברות על מעבר אפשרי לבירת ספרד, לא מקלות על פוגבה והרבה רואים בו כאחד האחראיים העיקריים ליכולת הרעה בתקופה האחרונה. כשנשארו שש נקודות בקופה בסך הכל, יונייטד תהיה חייבת להציג יכולת טובה כדי להשאיר לעצמה את הסיכוי להעפיל לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי