צפו: טוטנהאם ספגה שני אדומים ב-1:0 לבורנמות' בתוספת הזמן

לוקאס מורה
לוקאס מורה | Gettyimages

ניצחון היה יכול להבטיח את מקומם של התרנגולים בטופ 4, אבל אקה כבש בדקה האחרונה והנחיל לפוצ'טינו הפסד שלישי ברציפות. סון (44) ופויט (48) הורחקו. קרדיף ירדה ליגה אחרי 3:2 לפאלאס, וולבס שמרה על המקום ה-7

(גודל טקסט)

המחזור ה-37 בפרמיירליג נמשך הערב (שבת) עם ארבעה מפגשים. טוטנהאם הייתה זו שפתחה את משחקי היום עם הפסד דרמטי 1:0 לבורנמות' במשחק חם אותו היא סיימה בתשעה שחקנים. מאוחר יותר, במשחק המרכזי, קרדיף נשרה רשמית לצ'מפיונשיפ לאחר הפסד ביתי 3:2 לקריסטל פאלאס ששלח את בירם כיאל וברייטון לחגוג. בין לבין וולבס שמרה על המקום השביעי עם 0:1 על פולהאם ו-ווסטהאם הביסה את סאות'המפטון 0:3.



בורנמות' – טוטנהאם 0:1
המארחת שהייתה זקוקה לניצחון כדי להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות כבר הערב, פתחה את המשחק טוב יותר אבל מארק טראברס בן ה-19 שערך בכורה בפרמיירליג בין הקורות של בורנמות', הציג הופעה נהדרת והצליח לעצור את יונג מין סון, מוסא סיסוקו, לוקאס מורה ודלה עלי.


בדקה ה-44 טוטנהאם, נותרה בעשרה שחקנים לאחר שסון דחף את לרמה לאחר עימות בין השניים.  ובדקה ה-48 טוטנהאם הותרה התשעה שחקנים כאשר פויט שעלה לכר הדשא בפתיחת המחצית השנייה נכנס בברוטאליות בסימפסון, לשופט לא הייתה ברירה ושלף גם לבלם כרטיס אדום.



הפסד ליגה שני ברציפות לטוטנהאם (Gettyimages)


לאחר מכן המשחק נרגע באופן משמועתי והשער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-90 כאשר מלך בישולי הפרמיירליג ראיין פרייזר הגביה כדור קרן למרכז הרחבה שהגיע לנייתן אקה שנגח כדור מדויק לפינה השמאלית והותיר את הוגו לוריס חסר אונים.



בכורה בפרמיירליג למארק טראברס בן ה-19 (Gettyimages)


הרכבים
בורנמות':
מארק טראברס, סטיב קוק, ניית'ן אקה, אדם סמית', נתניאל קליין, ג'פרסון לרמה, ג'ק סימפסון, ראיין פרייזר, גורדון אייב (ליס מוסה, 77), ג'ושוע קינג, קאלום ווילסון


טוטנהאם:
הוגו לוריס, קיירן טריפייר, טובי אלדרווירלד (חואן פויט, 46, הורחק 48), דבינסון סאנצ'ס, דני רוז, אריק דייר (ויקטור וואניימה, 46), מוסא סיסוקו (בן דיוויס 82), כריסטיאן אריקסן, דלה עלי, לוקאס מורה, יונג מין סון (הורחק 43).


מהלך משחק
דקה 10:לוקאס מורה חטף במרכז המגרש ללרמה, זיהה את טראברס מחוץ לשערו וכמעט הבקיע שער מחצי מגרש – לא היה חסר הרבה כדי שזה יהפוך לשער העונה.


דקה 15: עלי ניסה להכניע את טראברס הצעיר, אך האירי בן ה-19 בשער המארחת, הופעתו הראשונה בפרמיירליג כאמור, הדף היטב לקרן.


דקה 19: עוד הזדמנות ענקית לתרנגולים. אריקסן מצא את סיסוקו באגף, האחרון השאיר את לוקאס מורה באחד על אחד והדיפה שלישית במשחק רשם טראברס, שהתעופף והוציא לקרן.



בכורה מאוד מוצלחת לאירי הצעיר (AFP)


דקה 25: שוב היה זה טראברס שהציל את המקומיים, שוב מבעיטה של לוקאס מורה, שהפעם הגיע למצב של אחד על אחד והיה חייב להבקיע.


דקה 31: עוד מתפרצת של טוטנהאם, הפעם מורה היה על תקן המוסר וסון מזווית לא קלה בעט מעל השער.


דקה 33: מי אם לא טראברס בהצלת ענק נוספת. הפעם רוז הגביה, עלי נגח מצוין וטראברס סיפק הצלת אדירה נוספת.


דקה 39: הפעם זו הייתה בורנמות' שהגיעה להזדמנות פז, אבל לוריס יצא נהדר ומנע מקינג שער יתרון בניגוד למהלך המשחק.


דקה 44, סון הורחק:
הכוכב של טוטנהאם הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר עימות עם לרמה, אותו דחף. החלטה גבולית של השופט, אך התרנגולים בחיסרון שחקן והדרום קוריאני ראה כרטיס אדום שני בקריירה וראשון בממלכה.



סון רואה את האדום לאחר המהומה (AFP)


דקה 48, טוטנהאם בתשעה שחקנים!
חואן פויט, שנכנס בתחילת המחצית השנייה, ביצע תיקול פראי ולא נותרה לשופט ברירה אלא להרחיק גם אותו.


דקה 69: למרות יתרון מספרתי מובהק, בורנמות' מנסה לנצל את השטחים המתים ולעקוץ במתפרצות, אבל עדיין מתקשה לאיים על שערו של לוריס. ווילסון היה קרוב, אבל נגיחה שלו מכ-11 מטר לא מצאה את המסגרת.


דקה 73: אייב היה הראשון אחרי דקות ארוכות שאיים על לוריס, אבל הצרפתי ירד היטב והדף לקרן.


דקה 90: בורנמות' עלתה ל-0:1: אקה עלה לכדור קרן של פרייזר עלה מעל כולם והכניע את לוריס בדקה האחרונה.





אכזבה גדולה בטוטנהאם. לוקאס מורה (Gettyimages)


קרדיף – קריסטל פאלאס 3:2

בתום עונה אחת בפרמיירליג, קרדיף נשרה לצ'מפיונשיפ לאחר הפסד ביתי מאכזב לפאלאס. המארחת, לה נותר משחק אחד, הייתה זקוקה נואשות לשלוש נקודות אך כאמור נוצחה בביתה והפער מברייטון שניצבת מעל הקו האדום עומד על ארבע נקודות כשנותרו שלוש בקופה.


ווילפריד זאהה העלה את האורחת ליתרון (28), מרטין קלי איזן בשער עצמי (31), אולם המילה האחרונה הייתה שייכת למיצ'י באטשואי (49) ואנדרוס טאונסנד (70) שסידרו שלוש נקודות ועלייה למקום ה-12. בובי ריד הספיק רק לצמק (91).



באטשואי חוגג (Gettyimages)


וולבס – פולהאם 0:1 ׁׁ(לחצו כאם וצפו בתקציר)

למרות שכבר ירדה באופן רשמי, הקבוצה הלונדונית הגיעה למשחק באצטדיון מוליניו לאחר שלושה ניצחונות רצופים נגד וולבס שעדיין נאבקת על המקום השביעי שעשוי להעניק כרטיס לליגה האירופית. אחרי 75 דקות לאנדר דנדונקר העלה את וולבס ליתרון לאחר בעיטה נהדרת מהאוויר והשאיר את קבוצתו במקום השביעי למחזור אחד נוסף.



ניצחוון נוסף לוולבס (Gettyimages)


ווסטהאם – סאות'המפטון 0:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
שתי הקבוצות שסיימו את העונה נפגשו למשחק חסר חשיבות בלונדון סטדיום שהסתיים בניצחון גדול של הפטישים שהתעוררו מאוחר מידי ואיבדו את הסיכויים לעלות למקום השביעי. מרקו ארנאוטוביץ' חגג עם צמד (16, 69) וריאן פרדריקס נעץ את המסמר האחרון (72). הקדושים מנגד, שרשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, יכולים להתנחם בכך ששרדו בליגה עונה אחת נוספת.


משחק חסר חשיבות הניצחון גדול של ווסטהאם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי