ערעורה של צ'לסי נדחה, צפויה לפנות לבית הדין הגבוה לספורט

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

פיפ"א דחתה את טענות הבלוז והמשמעות היא שקבוצתו של מאוריציו סארי, שהבטיחה את חזרתה לליגת האלופות בעונה הבאה, לא תוכל לצרף שחקנים חדשים מלבד פולישיץ'. האם הזאר וז'ירו יישארו?

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

 זה היה צפוי, אבל בכל זאת הפך היום (רביעי) לרשמי: פיפ"א דחתה את ערעורה של צ'לסי והמשמעות היא כי הבלוז לא יוכלו לצרף שחקנים לעונה הבאה, למעט כריסטיאן פולישיץ' מבורוסיה דורטמונד שעסקת העברתו נחתמה עוד לפני איסור ההעברות שהוטל על הקבוצה לפני מספר חודשים. גם שחקנים מתחת לגיל 16 יכולים להצטרף הגבלה, על אף שמלכתחילה העונש ניתן בעקבות עבירה על חוקי צירוף שחקנים עד גיל 18.

כעת צ'לסי צפויה לפנות ל-CAS, בית הדין לערעורי ספורט, וכמובן שאם גם שם הערעור יידחה משמע שהיא תיאלץ להישאר עם סגל השחקנים הקיים, תוכל רק לשחרר שחקנים ולא לצרף במקומם, והדבר כמובן מעמיד בספק מכירה אפשרית של אדן הזאר – כוכב הקבוצה שחוזהו יסתיים בקיץ הבא והוא כידוע מחוזר נמרצות על ידי ריאל מדריד.

צ'לסי הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה ולאור איסור ההעברות ייתכן שתנסה להשאיר את גונסאלו היגוואין, החלוץ שמושאל אליה מיובנטוס, אך טרם ברור אם היא יכולה להשאירו. בשל כך, לא מן הנמנע כי כעת מיצ'י באטשואי שישוב מהשאלה בקריסטל פאלאס וכמוהו גם קורט זומה מאברטון יזכו להזדמנות להילחם על מקומם. כמו הזאר, גם מעניין יהיה לראות כיצד תפעל צ'לסי מול אוליבייה ז'ירו, שרוצה לעזוב כל עוד לא יקבל הבטחה שהוא החלוץ הבכיר.


ז'ירו והזאר. כעת יהיה להם קשה הרבה יותר לעזוב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי