מומחי ה-Winner קבעו: סיטי תנצח את ברייטון ותזכה באליפות

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

האלופה פייבוריטית מובהקת במשחק הנעילה בפאלמר סטדיום עם יחס של 1.05, בעוד ניצחון של השחפים עומד על פי 11. ליברפול צפויה לטייל במגרשה הביתי נגד וולבס. וגם: מי יכבוש ראשון בשני המשחקים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

היום (ראשון) יתקיים המחזור האחרון של הפרמיירליג כשבמוקד כמובן מאבק האליפות של שתי הקבוצות הטובות ביותר באנגליה, מנצ'סטר סיטי וליברפול, כאשר כל אחד מהן תנסה לזכות בסיום בתואר הנחשק.  על פי מומחי ה-Winner, התכולים לא צפויים להיתקל במכשול נגד ברייטון בדרכם להגשמת המטרה ושמירה על התואר כשהיחס על ניצחונה עומד על פי 1.05 למול ניצחונה של ברייטון שעומד על פי 11.

תוצאת התיקו מוערכת ביחס של פי 7.5. את טבלת הפייבוריטים לשער הראשון בצד של הסיטיזנס מוביל קון אגוארו עם יחס של פי 3.5, אחריו סטרלינג עם יחס של פי 4 ובמקום השלישי סאנה עם יחס של פי 5. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר כי קומפני יהיה מבקיע השער הראשון בצד של סיטי יכפיל את סכום הימורו בפי 22.

את טבלת הפייבוריטים לשער הראשון בצד של השחפים מוביל גלאן מארי עם יחס של פי 6.5, אחריו פסקאל גרוס עם יחס של 7.5 ובמקום השלישי סולי מארץ' עם יחס של פי 10. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר כי שיין דאפי יהיה מבקיע השער הראשון עבור ברייטון יזכה להכפיל את סכום הימורו בפי 21.


שער נוסף של קומפני יעלה את סכום ההימור לפי 22 (Gettyimages) 

לאחר שהדהימה את כל אירופה במחזור האחרון של ליגת האלופות, תנסה ליברפול להדהים גם את הממלכה המאוחדת כאשר תארח את וולבס הערב. על פי מומחי ה-Winner, ליברפול צפויה לטייל במגרשה הביתי כאשר היחס על ניצחונה עומד על פי 1.15 למול יחס של פי 8.7 לניצחונה של וולבס. תוצאת התיקו מוערכת ביחס של פי 5.2.

את טבלת הפייבוריטים לשער הראשון בצד של ליברפול מוביל החלוץ המצרי מוחמד סלאח עם יחס של פי 3.5, אחריו מאנה עם יחס של פי 4 ובמקום השלישי סטארידג' עם יחס של פי 4.5. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר על פאביניו כמבקיע השער הראשון בצד של ליברפול יכפיל את סכום הימורו בפי 20.


צפוי לכבוש ראשון נגד וולבס. מוחמד סלאח (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי