צפו: ארסנל ניצחה, מנצ'סטר יונייטד הושפלה, צ'לסי וטוטנהאם מעדו

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

הבלוז סיימו ב-0:0 אצל לסטר ונותרו במקום השלישי, האוהדים ביקשו מהזאר להישאר. התרנגולים בליגת האלופות אחרי 2:2 נגד אברטון, השדים האדומים נוצחו 2:0 בבית על ידי קרדיף והתותחנים גברו על ברנלי 1:3

קבוצות: צ'לסי טוטנהאם
(גודל טקסט)

מחזור הסיום בפרמיירליג היה מרתק ובסיומו נותרו במקומן הקבוצות שבמקומות השלישי עד השישי. צ'לסי השלישית וטוטנהאם הרביעית ישחקו בליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד תסתפק בליגה האירופית וכך גם ארסנל, אלא אם התותחנים יזכו השנה בליגה האירופית ויזנקו משם לליגת האלופות. פייר אמריק אובמיאנג סיים בצמרת רשימת הכובשים בפרמיירליג עם 22 שערים, אחרי הצמד שהבקיע היום, ביחד עם סאדיו מאנה ומוחמד סלאח. לחצו כאן וצפו בכל השערים שהובקעו במחזור הסיום של העונה.

ברנלי – ארסנל 3:1
צמד שערים של פייר אמריק אובאמיאנג (52 ו-63), העניק לארסנל את שלוש הנקודות והקפיץ את השחקן לפסגת הכובשים בפרמיירליג עם 22 כיבושים. אדי נקטיה כבש את השלישי עמוק בתוך תוספת הזמן. יוהאן גודמונדסון בישל לאשלי בארנס את השער המצמק לזכות המארחת (65). למרות ניצחונה, נשארה ארסנל במקום החמישי בטבלה, והיא תסתפק במקום בליגה האירופית, אלר אם כן תזכה השנה במפעל ואז תבטיח לעצמה את ליגת האלופות.


עונה חלומית מבחינה אישית. פייר אמריק אובמיאנג (Gettyimages)

לסטר – צ'לסי 0:0
צ'לסי נותרה במקום השלישי בטבלה למרות התיקו בלסטר והיא תשחק בליגת האלופות. אוהדי הבלוז שהגיעו למשחק החוץ ביקשו מאדן הזאר, שעשוי לעבור לריאל מדריד, להישאר במועדון.


אוהדי צ'לסי. אוהבים את הזאר (gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד – קרדיף 2:0
גם מחזור הסיום לא האיר פניו למנצ'סטר יונייטד שרשמה עוד שפל בהפסד הביתי לקרדיף. נת'ניאל מנדז-לאינג (23 בפנדל ו-54), כבש לאורחים. העונה המאכזבת של המארחת הסתיימה במקום השישי בטבלה, בדרך לליגה האירופית.


העונה המסויטת שלו הגיעה לסיומה. דוד דה חאה (Gettyimages)

טוטנהאם – אברטון 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אריק דאייר העלה את טוטנהאם ל-0:1 כבר בדקה השלישית. תיאו וולקוט השווה (69) וג'נק טוסון הטורקי קבע 1:2 לאברטון בדקה ה-72. כריטסטיאן אריקסן השווה (75). טוטנהאם הבטיחה לעצמה את המקום הרביעי בטבלה ומקום בליגת האלופות.

יתר התוצאות: קריסטל פאלאס – בורנמות 3:5, פולהאם – ניוקאסל 4:0, ווטפורד – ווסטהאם 4:1, סאותהמפוטון – האדרספילד 1:1.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי