סולשיאר: "לא מגיע לנו לסיים במקום ה-6". פוגבה התעמת עם אוהד

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה
אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | AFP

מנצ'סטר יונייטד הובכה גם במחזור הסיום כשנכנעה בביתה 2:0 לקרדיף שכבר ירדה ליגה, המנג'ר טען: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולהבין היכן הוא טעה". אלכסיס סאנצ'ס, בכיר המשתכרים, התנצל באינסטגרם על יכולתו

(גודל טקסט)
עונה קטסטרופלית הסתיימה עבור מנצ'סטר יונייטד. נכון שבליגת האלופות היא נעצרה רק ברבע הגמר על ידי ברצלונה וזו נקודה חיובית עבורה, אבל בפרמיירליג הייתה זו עונה שחורה. שוב היא נותרה מחוץ לליגת האלופות ותיאלץ להסתפק בליגה האירופית, הביכה את עצמה שוב ושוב ואפילו במחזורי הסיום לא ניצחה את היורדות האדרספילד וקרדיף, לה אף הפסידה באולד טראפורד 2:0 מביך למדי.


אולה גונאר סולשיאר, המנג'ר שמונה בדצמבר ואחרי רצף ניצחונות שובר שיאים התרסק עם קבוצתו, זכה לעידוד מיציעי האולד טראפורד מיד לאחר ההפסד גם אחרי שניצח שני משחקים בלבד מתוך 13 האחרונים בכל המסגרות (מאז ה-1:3 בפריז) – ובכך העבירו יושבי תיאטרון החלומות את המסר שמבחינתם השחקנים הם האשמים הבלעדיים. אוהדי קרדיף, אגב, שרו לסולשיאר "יפטרו אותך מחר בבוקר".


אחד השחקנים שמצא את עצמו על המוקד היה פול פוגבה, שבסיום אף בחר לענות לאחד האוהדים ופצח מולו בשיחה לעיני כל האצטדיון. פוגבה נעמד מול אותו שקילל אותו וסימן עם האגודלים למעלה כדי לשדר שהכל בסדר, אבל האוהד המשיך לקלל וצעק לעברו "תכבד אותנו". אלוף העולם הצרפתי שוחח איתו והאירוע עבר בשלום ודווקא להערכת האוהדים שראו את הקשר לוקח אחריות.




שחקן נוסף שלקח אחריות הוא המשתכר הבכיר של המועדון, אלכסיס סאנצ'ס שמרוויח כחצי מיליון ליש"ט בשבוע. סאנצ'ס פצוע ולא שיחק אתמול, אך באינסטגרם כתב במכתב ארוך: "זו הייתה עונה קשה ואנחנו חייבים להתנצל בפני האוהדים, שתומכים בנו תמיד ולא משנה מה קורה. אישית לא יכולתי לשחק כמו שרציתי בגלל פציעות בלתי צפויות. בתקשורת יש השערות שהן בכלל לא נכונות, תמיד הייתי מקצוען ואני מתנצל בפניכם שלא עמדנו במטרות. אנחנו מנצ'סטר יונייטד ונמשיך לתת את הכל עבור החולצה. אני בטוח שיום יבוא ונחזור להיות אותו מועדון כמו בימים של אלכס פרגוסון".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fue una temporada muy complicada, pero ellos los fans, son los únicos que se merecen unas disculpas, te apoyan siempre a pesar de todo por este club. En lo personal, no jugué todo lo que esperaba, me lesioné de cosas que nunca me habían pasado. Hay cosas internas que la gente y periodistas hablan sin saber. Siempre fui profesional en todo sentido, ofrezco disculpas a los fans por no estar peleando cosas importantes, siendo que somos el Manchester United. Jugadores y Staff saquemos conclusión, si hicimos lo correcto y entregamos lo mejor de cada uno por esta camiseta… Estoy seguro que el Manchester United, volverá a ser el club, que algún día fue, con el señor Alex Ferguson. ⬇️ It was a very tough season…the fan are the ones who deserve an apology as they always support you no matter what happens. Personally, I didn't perform as much as I was expecting because of unpredictable injuries. Press and people were speculating of things that were not even true. I was always a professional in all aspects. I apologise to the fans for not be able to achieve our goals,Nevertheless we are Manchester United! Players and Staff are questioning if we were doing the right thing and if we were giving our best for this football shirt … I'm certain that Manchester United one day will return to be the club, as it was in the old days with Mr. Alex Ferguson. ….

A post shared by Alexis Sanchez (@alexis_officia1) on



על ה-2:0 לקרדיף אמר סולשיאר: "לא מגיע לנו לסיים במקום השישי. זכינו לתמיכת הקהל בסיום, גם לאחר הפסד כזה, וזה הבסיס להכל – אנחנו נחזור להיות גדולים. לא רצינו לסיים במקום השישי כמובן, אבל אלה דברים שאי אפשר היה לדעת מראש וכעת עלינו לבנות קבוצה יציבה, מערכת יציבה. יש פה שחקנים טובים שעברו עונה קשה, אבל יש הרבה סיבות שהעונה לא הלכה כמו שרצינו. אולי זו אשמתם, אולי אשמתי, אולי המועדון, כל אחד יסתכל על עצמו במטרה שנשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי