סיטי מגיבה על האשמות הפייר פליי: "שקריות לחלוטין"

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

אלופת אנגליה מבטיחה להמשיך בשיתוף פעולה מלא עם החקירה המשפטית המנוהלת נגדה, אך טוענת שהפרסומים נועדו לפגוע במוניטין המועדון ובאינטרסים הכלכליים שלו. הסיזטינס כבר נענשו בעבר

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי מגיבה לפרסומים על כך שאופ"א תקים ועדת חקירה ושוקלת להרחיק אותה מאירופה בעונה הבאה בשל התנהלותה הפיננסית. המועדון  משדר רוגע מוחלט ולא מתרגש מהחקירה שמתנהלת מאז תאריך ה-7 במרץ בעקבות חשיפת "פוטבול ליקס".  המועדון הוציא הודעה דרך האתר הרישמי:


"מנצ'סטר סיטי משתפת פעולה בתום לב עם החקירה המשפטית ומחויבת לתהליך הוגן. הפרסומים שעלו בדו"ח של הניו יורק טיימס הם שקריים לחלוטין והוצגו בצורה לא נכונה במטרה לפגוע במוניטין של המועדון או באינטרסים המסחריים שלו, או שניהם. החשבונות הפיננסים של המועדון מתועדים ונמצאים במעקב וכבר הוכחנו את חפותנו בעבר מול אופ"א". עוד הוסיפו כי: "הגרסה המקוונת האחרונה של המאמר ב"ניו יורק טיימס אינה מכילה התייחסות לאנשים שמכירים את המקרה".


יש לציין שהקבוצה כבר חרגה מהפייר פליי הפיננסי ב-2014 ונענשה על ידי אופ"א בהפחתה משמעותית בהוצאותיה בעונה שלאחר מכן. ראש ממשלת בלגיה לשעבר, יבס לטרמה, התייחס לעניין בחודש ינואר ואמר: "אם מה שנכתב על מנצ'סטר סיטי נכון אז זו תהיה בעיה רצינית ואולי העונש הכבד ביותר שנראה – הרחקה מהתחרויות של אופ"א.




שחקני מנצ'סטר סיטי. במועדון רגועים (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי