סארי: "אשמח להישאר כאן". דיווח: צ'לסי מעוניינת בקוטיניו

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן הבלוז התייחס לעתידו במסיבת עיתונאים לקראת גמר הליגה האירופית: "אחרי המשחק אשב עם ההנהלה ונראה מה יהיה". על באקו: "חבל שמחיטריאן לא יוכל לשחק". בספרד טוענים: חלוץ ברצלונה יחליף את הזאר בחוד

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

החתימה הרשמית של אדן הזאר בריאל מדריד עדיין לא התרחשה, אבל בצ'לסי כבר מתכוננים ליום שאחרי. על פי דיווחים בספרד, הבלוז מעוניינים להחתים את פיליפה קוטיניו מברצלונה אם איסור ההעברות שלהם יבוטל.

קוטיניו עבר עונה קשה בספרד, בה כבש רק 11 שערים ב-52 הופעות בכל המסגרות. החלוץ לא זכה למקום של קבע בהרכב לצד מסי, סוארס וראקיטיץ' ולאורך כל העונה סיפר כי הוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה. על פי תחנת הרדיו הספרדית "Cadena Ser", צ'לסי היא הקבוצה היחידה שהביעה עניין בקוטיניו והעובדה שהיא צריכה למצוא מחליף לכוכב הבלגי מוסיפה להיתכנות שהעסקה תצא לפועל.

בינתיים, לצ'לסי יש דברים אחרים על הראש. בעוד שבוע יפגשו הבלוז את ארסנל לדרבי לונדוני בגמר הליגה האירופית, והמאמן מאוריציו סארי ערך מסיבת עיתונאים כחלק מההכנות לקרב על התואר היחיד שנשאר לו העונה.

קוטיניו. לא מרוצה ממעמדו בספרד (AFP)
קוטיניו. לא מרוצה ממעמדו בספרד (AFP)

סארי פתח בהסבר על מצבו של אנגולו קאנטה, שבספק למשחק: "ננסה להכין אותו למשחק. אני אופטימי, הוא השחקן הפצוע היחיד שיכול להחלים בזמן".

עתידו כמאמן בעונה הבאה: "כרגע אני חושב רק על השבוע הקרוב. אחר כך אני רוצה לשוחח עם ההנהלה, שזה נורמלי בסיום עונה. אני אשמח להישאר כאן".

מיקום המשחק: "זה מאכזב משתי סיבות גם כי זה מסע ארוך וקשה עבור האוהדים שלנו, וגם עצוב שמחיטריאן מארסנל לא יוכל להשתתף".

סארי.
סארי. "אנחנו רוצים את הגביע" (Gettyimages)

הגמר עצמו: "יהיה משחק פתוח. לופטוס צ'יק יהיה חסר לנו. לארסנל יש בועטים טובים אבל מגיע לנו לנצח, אנחנו רוצים את הגביע".

על כריסטיאן פולישיץ': "שוחחתי איתו לפני מספר חודשים. הוא נוכן להצטרף אלינו. הוא צעיר ויש לו במה להשתפר אבל הוא יהיה שחקן חשוב למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי