בגרמניה טוענים: לירוי סאנה קרוב לסיכום בבאיירן מינכן

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

שלוש שנים לאחר שהצטרף לסיטי, הקיצוני הגרמני צפוי לחזור לבונדסליגה בסכום העברה של 80 מיליון אירו. על פי דיווחים, הקבוצה מבוואריה הגדירה את המעבר של הקשר כמטרה מספר אחת בחלון העברות הנוכחי

(גודל טקסט)

לירוי סאנה, שהפך לבורג משמעותי בהרכב של פפ גווארדילה בשנים האחרונות, צפוי לחזור למולדתו ולחתום בבאיירן מינכן תמורת 80 מיליון אירו.
הליגות באירופה מסתיימות להן לאט, ובעוד כמה ימים אירופה כולה תחל בהכנות לקראת העונה הבאה. חלק מהקבוצות הגדולות ביבשת, כבר החלו בתהליך, ולמרות שחלון ההעברות עדיין לא נפתח באופן רשמי, הנהלות הקבוצות באירופה לא מבזבזות זמן.

באיירן מינכן נפרדה במשחק האחרון שלה משלושה שחקנים שהיוו חלק גדול מההצלחה הגדולה של הקבוצה בעשור האחרון, אריאן רובן, פרנק ריברי וראפיניה,  והבוואריים רוצים להתחמש כבר עכשיו בשחקנים הטובים ביותר כדי לחזור למרכז הבמה באירופה. אלופת גרמניה הגבירה את המשא ומתן לאחר שראתה כיצד היריבה הגדולה בורוסיה דורטמונד מחתימה שלושה שחקנים בשבוע האחרון, ביניהם תורגן האזר.

סאנה כבש בעונה האחרונה עשרה שערים ובישל עוד עשרה בליגה. סאנה כבש ארבעה שערים גם בליגת האלופות אך לא הצליח לעזור לעבור את רבע הגמר. הקיצוני, שחווה ירידה במספר ההופעות שלו בקבוצה, פתח העונה ב-21 משחקי ליגה מתוך 38 אפשריים.


יחזור לגרמניה? לירוי סאנה (gettyinages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי