צפו בתקציר: אסטון וילה עלתה לפרמיירליג לאחר 1:2 על דרבי ולמפארד

שחקני אסטון וילה חוגגים
שחקני אסטון וילה חוגגים | AFP

אל-גאזי (44) ומקגין (56) נתנו לקבוצה מבירמינגהאם את הכרטיס לליגה האנגלית הבכירה, שער מצמק של וואג'ורן (81) לא הספיק. קבוצתו של המאמן שצפוי לעשות את דרכו לצ'לסי נותרה בצ'מפיונשיפ לאחר עונה טובה

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)
פרנק למפארד עשה עונה נפלאה בדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ, אבל בסופו של דבר זה לא הספיק. הקבוצה הוותיקה הפסידה היום (שני) 2:1 לאסטון וילה בגמר הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג ותיאלץ להתמודד עונה נוספת בליגה השנייה באנגליה.


באווירה נהדרת על פי המסורת באצטדיון וומבלי, דרבי פתחה טוב יותר ותקפה אך לא הצליחה להגיע למצב בעיטה. ההזדמנות הראשונה של וילה הגיעה רק בדקה ה-33, כשתמי אברהם שלח כדור לקורה. הבעיטה הזאת העירה את ה"אריות" שהחלו לתקוף ובדקה ה-44 עלו ליתרון מנגיחה נהדרת של אנואר אל-גאזי. במחצית השנייה אל-גאזי הוסיף בישול למשחק המצוין שלו, או לפחות חצי בישול. החלוץ הרים לתוך הרחבה כדור שאיכשהו הגיע לג'ון מקגין, שהמשיך לרשת בדרך ליתרון כפול.


השחקנים של למפארד ניסו לחזור למשחק, אך ללא הצלחה. ג'יידן בוגל וג'ק מאריוט סיפקו החמצות אדירות, ורק בדקה ה-81 הושג השער המצמק. הכדור טייל ברחבה של אסטון וילה והגיע למרטין וואג'ורן, שבעט כדור שטוח פנימה. דרבי רצתה להשתמש בשער ולכפות שוויון דרמטי, אך שחקני היריבה ירדו לבונקר וכששריקת הסיום נשמעה היו אלה שחקני אסטון וילה שחגגו.




וילה חוזרת לליגה הבכירה לאחר היעדרות של שלוש עונות, ותנסה לחזור לצמרת הכדורגל האנגלי כמעט 40 שנה לאחר האליפות האחרונה. דרבי, לעומת זאת, תיאלץ להמשיך לעונה 12 ברציפות בליגת המשנה. מי שכן צפוי להיות בפרמיירליג הוא פרנק למפארד, שכבר תקופה ארוכה דיווחים מציבים אותו בתור מחליפו של מאוריציו סארי על הקווים של צ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי