לוקאקו התבקש לעזוב את יונייטד, סראביה עשוי לעבור לריאל מדריד

סארביה חוגג
סארביה חוגג | AFP

חלון ההעברות: הבלגי לא בתוכניות של השדים האדומים, אינטר צפויה לפנות אליו לאחר שתמנה מאמן. הקשר הספרדי מעוניין לעזוב את סביליה לקוצת נעוריו. וגם: האופציות של אריאן רובן, אשלי יאנג יתאחד עם רוני?

(גודל טקסט)
רשמי
* שחקנה של טורינו אמבאייה ניאנג שעבר בהשאלה לראן נרכש על ידי הקבוצה הצרפתית תמורת 15 מיליון יורו וחתם עד 2023.




שמועות

* שחקנה המצטיין של סביליה פאבלו סראביה שכבש 23 שערים ובישול עוד 17 בכל המסגרות, לא מוכן לחדש את חוזהו שנגמר ב-2020. לפי הדיווחים ב'אס' הספרדי, ריאל מדריד מחכה לקשר המוכשר שגדל במחלקת הנוער של המועדון, שעשוי לעזוב תמורת בין 18 ל-22 מיליון יורו בלבד בשל תפוגת החוזה הקצרה שלו.


* אריאן רובן נפרד מבאיירן מינכן לאחר עשור נפלא. הקשר ההולנדי בן ה-35 עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה וסיפר בראיון את האפשרויות העומדות בפניו: "אני שוקל לצאת להרפתקאה מחוץ לאירופה, כמו אמריקה או יפן, ליגה אחרת באירופה, וגם חזרה הביתה להולנד נשקלת". הקשר הוסיף: "בתחילת העונה הבדיקות הראו שאני אחד מהשחקנים בכושר הכי טוב בקבוצה".


* אתלטיקו מדריד סיכמה את העברתו של מריו הרמוסו מאספניול. על פי "ספורט" הספרדי, הבלם בן ה-23 יחתום על חוזה של חמש שנים במטרופוליטנו, בעסקה שאמורה לעלות לקולצ'ונרוס כ-23 מיליון יורו.


סרג'יו קונססאו, מאמנה של פורטו, מועמד להחליף את ג'נארו גאטוסו כמאמן מילאן, כך לפי ה"קוריירה דלה ספורט" האיטלקי. המאמן הוביל את פורטו לזכייה באליפות בעונה שעברה ומכיר היטב את הסרייהA לאחר ששיחק בלאציו, פארמה ואינטר.



יחזור לקבוצת נעוריו? פאבלו סראביה (Gettyimges)


* רומלו לוקאקו קיבל אישור לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, כך דווח ב"סאן". היעד הבא שלו, מסתמן, הוא אינטר. הנראזורי צפויים לפנות לכוכב הבלגי לאחר שימנו מאמן חדש, אחרי פיטוריו של לוצ'יאנו ספאלטי.


* עוד מישהו שאולי יעזוב את יונייטד הוא אשלי יאנג. באולד טראפורד עדיין לא החליטו בנוגע לעתידו של המגן, אך ב"מירור" טוענים שהוא עומד לקבל הצעה מדי.סי. יונייטד שם משחק חברו ליונייטד לשעבר וויין רוני.



* דיווח באיטליה: מנצ'סטר סיטי הציעה 60 מיליון יורו על המגן של יובנטוס, ז'ואאו קאנסלו, וסיכוי גבוה שההעברה אכן תתממש. הגברת הזקנה רכשה את המגן רק בקיץ בתמורה ל-40.4 מיליון יורו והיא כבר סימנה מחליף: כריסטיאנו פיצ'יני, מגנה של ולנסיה.


אליקים מנגאלה, בלמה של מנצ'סטר סיטי, שלא שיחק העונה כלל בקבוצה הבוגרת אלא שותף רק לחמישה משחקים בקבוצת המילואים, מעוניין לחזור לפורטוגל. "O Jogo" מדווח כי הבלם מבוקש בפורטו, שמכרה את אדר מיליטאו לריאל מדריד ואת פליפה לאתלטיקו מדריד.


יאנג ורוני בימים הטובים במנצ'סטר. יחזרו לשתף פעולה ב-MLS? (Gettyimages)
יאנג ורוני בימים הטובים במנצ'סטר. יחזרו לשתף פעולה ב-MLS? (Gettyimages)


* אתלטיקו מדריד ממשיכה במירוץ לחיזוק ההגנה, והפעם על הכוונת נמצא מרקוס אלונסו, מגנה השמאלי של צ'לסי שסופסל בגמר הליגה האירופית וחוזהו הכבד מכביד מעט על המועדון. "מארקה" הספרדי מדווח כי השחקן הביע נכונות להצטרף לקבוצה של סימאונה, לאחר שבפעם הראשונה דחה את ההצעה, אך דברים השתנו.


* טוטנהאם מתכוננת לגמר ליגת האלופות, אבל כבר חושבת איך להוציא את הכסף מההישג של העפלה לגמר ואולי אף זכייה. אחד השחקנים אחריהם עוקב מאוריסיו פוצ'טינו מקרוב הוא ג'יימס מדיסון מלסטר, כך על פי "דיילי מייל".


* בטורקיה ובאיטליה טוענים שטוטנהאם וארסנל מתכוננות להילחם על שירותיו של צ'נגיז אונדר. הטורקי בן ה-21 מחזיק בחוזה לעוד שלוש עונות ברומא, אבל על פי "גאזטה דלו ספורט" שני המועדונים יהיו מוכנים לשלם לפחות 35 מיליון יורו תמורתו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי