"יהיה מאכזב אם סארי יעזוב, אוהדי נאפולי יראו בזה בגידה"

ז'ורז'יניו
ז'ורז'יניו | Gettyimages

ז'ורז'יניו, שהגיע לצ'לסי מדרום איטליה יחד עם המאמן, הזהיר אותו שהאוהדים בסן פאולו עשויים לקחת את ההחלטה שלו אישית. "ביקרו אותו ואותי כי היו צריכים מישהו להאשים, עשינו עונה מצוינת", הוסיף הקשר האיטלקי

קבוצות: נאפולי צ'לסי
(גודל טקסט)

אם המעבר הצפוי של מאוריציו סארי ליובנטוס לא עורר סערה מספיק גדולה, אז אחד החניכים היותר נאמנים לו הוסיף קיסם לא קטן למדורה. קשר הבלוז, ז'ורז'יניו, אמר שזה יהיה מאוכזב מאוד אם המנג'ר יעזוב ליובנטוס והזהיר אותו מהעובדה שאוהדי נאפולי עשויים לראות בזה בגידה.

כזכור, האיטלקי-ברזילאי הגיע יחד עם סארי לצ'לסי אחרי שהשניים שיתפו פעולה גם בקבוצה מדרום איטליה. השחקן, ששוהה כעת עם נבחרת איטליה לקראת משחק מוקדמות היורו נגד יוון, דיבר במסיבת עיתונאים ואמר: "הוא עשה עבודה טובה בצ'לסי. אני חושב שעשינו עונה מצוינת ואני אהיה מאוכזב אם הוא ילך. סיימנו במקום השלישי בליגה, זכינו בליגה האירופית ועלינו לגמר גביע הליגה למרות כל הביקורות נגדו.

זה כנראה בגלל תרבות הכדורגל באנגליה. האוהדים לא היו רגילים לראות שחקן כמוני מעל חוליית ההגנה. אני קורא יותר את המשחק, יש לי פחות נוכחות פיזית וזה היה מאוד שונה מבחינתם. לכן הם האשימו אותי כשהתוצאות היו פחות טובות", הסביר ז'ורז'יניו את הביקורת שהוא וסארי ספגו לאורך העונה, "הם היו צריכים מישהו להאשים. אבל לקראת סוף העונה הוכחתי שהם טועים".

יהפוך לבוגד? מאוריציו סארי (AFP)
יהפוך לבוגד? מאוריציו סארי (AFP)

הקשר הזהיר את המנג'ר מכך שהאוהדים התכולים עשויים לקחת אישית את ההגעה שלו ליובנטוס: "עדיין יש לו מקום בלבם של אוהדי נאפולי וזה נורמלי שהם יכעסו על המעבר. הם יכולים להתייחס לזה כבגידה, הם כאלה".

לסיום, ז'ורז'יניו התייחס למשחק הקרוב של נבחרתו: "יהיה משחק מסובך נגד יוון, כי יש להם שחקנים שמטפלים טוב בכדור, אז אנחנו נצטרך לרוץ הרבה. אבל נגיע לשם במטרה להשיג ניצחון, זה יהיה חשוב מאוד אם נצליח לעשות את זה במשחק חוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי