כריסטיאן אריקסן הודה: "רוצה לנסות אתגר חדש בקריירה"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Gettyimages

בראיון לכלי התקשורת בדנמרק, הקשר שהפסיד בגמר ליגת האלופות עם התרנגולים הודיע על רצונו לחפש אתגר חדש בקיץ הקרוב: "זה יכול לקרות בכל רגע, הכי טוב אם זה יצא לפועל כמה שיותר מהר"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
כריסטיאן אריקסן רוצה לעזוב את טוטנהאם ולעבור לקבוצה חדשה בקיץ הקרוב. כך הודה הקשר בראיון לעיתון הדני 'אקסטרה בלדט' לקראת המשחק של נבחרתו נגד אירלנד ביום שישי הקרוב. 


לקשר שנרכש מאייאקס ע"י הקבוצה מצפון לונדון ב-2013 והיה שותף מרכזי להעפלה לגמר ליגת האלופות העונה, ולמקום בטופ 4 של הפרמיירליג בארבע עונות רצופות, נותרה עונה אחת בחוזה הנוכחי שלו, בו הוא משתכר 70,000 ליש"ט לשבוע. 


הדני שסומן ע"י ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, הודה על רצונו לעזוב לאחר הסוף המאכזב של קבוצתו העונה: "אני מרגיש שבנקודה הזאת בקריירה שלי, אני רוצה לנסות משהו חדש" אמר הקשר.



אריקסן בדרך ליעד חדש (Getty Images)


"יש לי כבוד עמוק בנוגע לכל מה שקרה בטוטנהאם בשנים האחרונות, כך שאני לא רוצה להיות שלילי, אבל אני מרגיש שאני רוצה להתחיל משהו חדש". למרות זאת, אריקסן יודע שהמעבר יהיה תלוי ביושב ראש, דניאל לוי. 


"אני מקווה שנבהיר את העניינים בקיץ הקרוב. זאת התוכנית שלי, אבל בכדורגל אתה לא יכול לדעת מה יקרה. זה יכול לקרות בכל רגע, הכי טוב אם זה יצא לפועל כמה שיותר מהר, אבל הדברים האלו לוקחים זמן".


"זה תלוי ביו"ר, דניאל לוי, זה תלוי בקבוצה אחרת שתסכים לשלם את המחיר הדרוש. ואם לא תבוא קבוצה, אני אשב עם המועדון ונדון בחוזה חדש. אני לא יכול לתכנן דבר כזה".





במסגרת מוקדמות יורו 2020, דנמרק תארח ביום שישי הקרוב את אירלנד. שידור ישיר בספורט1 (21:35) 





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי