סיטי ויונייטד מתחרות על מגווייר, ברצלונה סימנה את בופון

הארי מגווייר
הארי מגווייר | Jordan Mansfield/Getty Images

"הדיילי מייל" טוען שהתכולים יציעו 75 מיליון פאונד על האנגלי וישברו את שיא ההעברות לשחקן הגנה. באיטליה לעומת זאת טוענים שהשדים האדומים מעוניינים בקוליבאלי. ההחתמה שסולשיאר כן עשה: דניאל ג'יימס מסוונזי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
רשמי
* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על הרכש הראשון שלה לעונה הקרובה: דניאל ג'יימס, קשר סוונזי, הצטרף לשדים האדומים. על פי הדיווחים בשבועות האחרונים, גם מנצ'סטר סיטי רצתה אותו אבל לבסוף אולה גונאר סולשיאר הצליח להניח ידו על הכישרון בן ה-21.




*"פוטבול איטליה" מדווח כי נאפולי הודיעה על החתמתו של ג'ובאני די לורנצו. המגן הימני שיחק באמפולי בעונה החולפת והקבוצה מדרום איטליה שילמה עליו תשעה וחצי מיליון אירו. "אני שמח להתחיל פרק חדש במועדון יוקרתי כמו נאפולי", אמר השחקן בן ה-25 שכבש חמישה שערים ובישל שלושה נוספים בעונת 2018/19, הראשונה שלו בליגה הבכירה באיטליה.




שמועות

*לאחר שהקפטן וינסנט קומפני עזב אותה ואתלטיקו מדריד נחושה לרכוש ממנה את ניקולס אוטמנדי, מנצ'סטר סיטי מעוניינת לעבות את חוליית ההגנה ולהנחית אצלה את הארי מגווייר, בלם לסטר ונבחרת אנגליה. ה"דיילי מייל" טוען שהסיטיזנס עשויים להציע לשועלים סכום שישבור את שיא ההעברות לשחקן הגנה, שעומד כרגע על 75 מיליון פאונד ולנצח במירוץ אחר מגווייר את היריבה העירונית יונייטד, שסימנה אותו כאחד המועמדים הבולטים לחלון הנוכחי.


*אך אולי זו תהיה יונייטד בעצמה שתשבור את השיא, כיוון שה"קוריירה דלו ספורט" טוען שהשדים הציעו לנאפולי סכום של 100 מיליון ליש"ט עבור קלידו קוליבאלי. על פי העיתון האיטלקי, התכולים כבר סירבו להצעה על סך 88 מיליון מצד האדומים.



ישבור שיא? הארי מגווייר בנבחרת אנגליה (Getty Images)

ישבור שיא? הארי מגווייר בנבחרת אנגליה (Getty Images)
 

*"סקיי ספורטס" מדווחים שאם פול פוגבה יעזוב, מנצ'סטר יונייטד סימנה את יורי טילמאנס כמחליף פוטנציאלי לאחר שהקשר הבלגי הרשים אותה בחצי העונה האחרונה שלו בלסטר, בה כבש ארבעה שערים ב-13 משחקים. השועלים מצדם, מעוניינים להבטיח את הישארותו של טילמאנס בן ה-22 באופן קבוע ולהחתים אותו על חוזה חדש, לאחר שהושאל אליהם ממונאקו בינואר האחרון. גם טוטנהאם מוזכרת בין המועמדות לקלוט את הבלגי.

*אם מנצ'סטר סיטי תצליח למכור את דנילו כפי שהיא מתכננת, היא צפויה להציע ליובנטוס 44 מיליון ליש"ט תמורת ז'ואאו קאנסלו, מגן נבחרת פורטוגל בן ה-25, כך על פי אתר "גול".
 



 

*האם ג'יאנלואיג'י בופון בדרך ליעד מפתיע במיוחד? "מונדו דפורטיבו" הקטלוני טוען שהשוער נמצא ביומנים של ברצלונה, שצפויה לאבד בחלון הנוכחי את השוער המחליף שלה יאספר סילסן.


*ה"דיילי סטאר" טוען שפריז סן ז'רמן הציעה לטוטנהאם את יוליאן דרקסלר, הקשר הגרמני בן ה-25, כמחליף פוטנציאלי לכריסטיאן אריקסן, שהצהיר על רצונו לעזוב ומקושר לריאל מדריד ואינטר.

 

 

*עוד ב"דיילי סטאר": אברטון הודיעה לטוטנהאם שהיא מעוניינת בדני רוז, מגן נבחרת אנגליה בן ה-28, אם וכאשר לוקה דין יעזוב אותם בקיץ הקרוב.


*ה"רקורד" הפורטוגלי טוען כי ראול דה תומאס, חלוץ ראיו ואייקנו בעונה החולפת ששייך לריאל מדריד, נמצא על הכוונת של בנפיקה. על פי הפרסום, הלבנים יסכימו למכור אותו תמורת 35 מיליון אירו.



Buffon, en la agenda del Barça según Sky Italiahttps://t.co/aPYzPetsJypic.twitter.com/RqAQNrNcT6

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) June 6, 2019

*ולנסיה מתכוונת להציע 8 מיליון ליש"ט למנצ'סטר יונייטד תמורת מתאו דרמיאן, כך לפי ה"דיילי מייל".

 

 

*וולבס מעוניינת בכישרון הצעיר של ליברפול, רפאל קמאצ'ו בן ה-19, והיא תציע לאלופת אירופה הטרייה 10 מיליון ליש"ט, כך טוען "הגרדיאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי