דיווח: ז'וזה מוריניו עשוי לחתום בניוקאסל

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

המועדון מצפון אנגליה שעשוי לעבור לידיו של חאלד בן זאיד אל מאבו דאבי, שמעוניין לצרף שם גדול על הקווים. הפורטוגלי שסירב בשנת 1999 לחבור לרובסון כעוזר מאמן, עשוי לסגור מעגל

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

בעלי ניוקאסל מייקל אשלי על סף מכירת הקבוצה לחאלד בן זאיד אל תמורת 350 מיליון ליש"ט ונראה שהצעד הראשון של הבעלים מאבו דאבי יהיה למנות את ז'וזה מוריניו על חשבונו של רפאל בניטס, למרות הצלחתו של הספרדי להשאיר את המפגייז עם תקציב מוגבל, כך דווח היום (ראשון) במירור.

לפי הדיווח המנג'ר הפורטוגלי אמור לשקול את ההצעה לאור השינוי הצפוי במדיניות הרכש של הקבוצה ובעיקר בגלל הרצון לסגור מעגל כאשר סירב בזמנו לחבור לבובי רובסון כעוזר בקבוצה. מוריניו דיבר על הקבוצה בקיץ שעבר בכבוד רב: "אני אוהב ללכת לשם, אני אוהב ללכת לביתו של רובי רובסון. בנוסף גם את האווירה והקהל הנלהב".

למרות זאת עדיין לא בטוח שגם לאחר החלפת הבעלות בניוקאסל המועדון האנגלי יענה על דרישותיו של אקס מנצ'סטר יונייטד שמאמן את המועדונים הבכירים ביותר בעולם ב-15 השנים האחרונות, אבל בגלל הכישלון היחסי בשנים האחרונות ובשל העובדה שרב הקבוצות הגדולות כבר בחרו מאמן לעונה הבאה ייתכן שהשידוך בין הפורטוגלי ולמועדון מצפון אנגליה יהיה מוצלח עבור שני הצדדים.

עשוי למצוא את עצמו מחוץ לניוקאסל למרות עונה מוצלחת. רפאל בניטס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי