בדרך לצ'לסי: דרבי אישרה לפרנק למפארד לנהל מו"מ

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Gettyimages

חזרתו של הקפטן האהוב לסטמפורד ברידג' כמחליפו של מאוריציו סארי נראית קרובה מתמיד, אחרי הודעה רשמית של המועדון שאפשר לו לאמן בוגרים לראשונה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

חזרתו של פרנק למפארד לצ'לסי מתקדמת צעד נוסף. דרבי קאונטי, שכמעט עלתה לפרמיירליג עם המאמן בשנתו הראשונה על הקווים, פרסמה היום (שלישי) הודעה רשמית לפיה היא מאשרת לצ'לסי לנהל שיחות עם שחקן העבר לגבי משרת האימון בסטמפורד ברידג'. 


כזכור, רק לפני מספר ימים צ'לסי הודיעה על סיום דרכו של מאוריציו סארי האיטלקי, שהתמנה למאמנה של יובנטוס באותו יום. במשך מספר שבועות פורסם על קשר בין הבלוז לבין למפארד, אך רק היום, לאחר הודעתה של דרבי, המו"מ צפוי לתפוס תאוצה ונראה שחזרתו של הקפטן האהוב לסטמפורד ברידג' היא רק עניין של זמן.


בהודעה נכתב: "דרבי קאונטי מאשרת שניתן אישור לצ'לסי לנהל שיחות עם פרנק למפארד לגבי משרת המאמן הפנויה בסטמפורד ברידג'". בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, למפארד הצליח להרשים את כל הממלכה, כשהוליך את "האיילים" עד לגמר פלייאוף העלייה לליגה הבכירה, אחרי ניצחון מרשים על לידס יונייטד בחצי הגמר. במשחק הגמר הפסיד לאסטון וילה והקבוצה כמובן נותרה בצ'מפיונשיפ. במהלך העונה נרשמו גם ניצחונות מרשימים של דרבי על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד במסגרת גביע הליגה ועל סאות'המפטון בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי.










 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי