רשמי: אנדומבלה הפך לשחקן היקר ביותר בתולדות טוטנהאם

טנגי אנדומבלה
טנגי אנדומבלה | טוטנהאם, האתר הרשמי

אחרי שנה וחצי ללא רכש, התרנגולים השלימו את רכישתו של הצרפתי של ליון תמורת 60 מיליון ליש"ט ועוד 10 מיליון על בונוסים. הצרפתי ישחק במועדון הלונדוני עד 2025

קבוצות: ליון טוטנהאם
(גודל טקסט)
לאחר שנה וחצי ללא רכש גדול, טוטנהאם הודיעה הערב (שלישי) על צירופו של קשרה של ליון טנגי אנדומבלה, שחתם לשש שנים והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון. הקבוצה האנגלית שילמה עבור הקשר בן ה-22 כ-60 מיליון ליש"ט ועוד 10 מיליון ליש"ט נוספים על בונוסים. בעונה החולפת היה מהברגים המרכזיים בהרכב של ברונו ז'נסיו, ורשם 49 הופעות במדים הלבנים, בהם כבש שלושה שערים ובישל שמונה נוספים.


שיא ההעברות של הספרס היה שייך לדוינסון סאנצ'ס, הבלם הקולומביאני שנקנה מאייאקס תמורת 42 מיליון ליש"ט. לוקאס מורה היה עד היום השחקן האחרון שהצטרף לסגל של מאוריסיו פוצ'טינו, כשעבר מפריז סאן ז'רמן ללונדון בעבור סכום שנע סביב ה-30 מיליון ליש"ט.


אנדומלבה שיחק לפני מספר שנים במחלקת הנוער של גנגאן, וממנה עבר בשנת 2014 לקבוצת המילואים של אמיין. ב-2017 עלה לקבוצה הבוגרת, וכבר בשנתו הראשונה ביסס את מעמדו בליגה הצרפתית הראשונה. ליון השאילה אותו לעונה אחת, ומיד אחריה רכשה את הכישרון הצעיר תמורת שמונה מיליון אירו.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי