דיאלו חתם בפריז סן ז'רמן, סבאיוס על סף מעבר לארסנל

עבדו דיאלו
עבדו דיאלו | פריז סן ז'רמן

העברות: התותחנים קרובים להחתים את שחקן ריאל מדריד, אלופת צרפת רכשה את מגן בורוסיה דורטמונד תמורת כ-32 מיליון יורו. וגם: ווסטהאם סיכמה עם פרנקפורט על רכישתו של האלר תמורת סכום שיא

(גודל טקסט)
רשמי
* בצל הדיוחים על עתידו של ניימאר, פריז סן ז'רמן הכריזה על צירופו של עבדו דיאלו, שחתם על חוזה לחמש שנים. אלופת צרפת שילמה לבורוסיה דורטמונד כ-32 מיליון יורו בתמורה למגן הצרפתי.


* אברטון שילמה למנצ'סטר סיטי כ-10 מיליון יורו תמורת פביאן דלף, שחתם על חוזה לשלוש שנים בשורות הקבוצה מליברפול.


* שפילד יונייטד, העולה החדשה לפרמייר ליג, התחזקה ברכש חדש: ראבל מוריסון, קשר אנגלי בן 26 ששיחק העונה באוסטרסונדס השבדית. מוריסון, שהתחיל את הקריירה בנוער של מנצ'סטר יונייטד ועבר גם בווסטהאם ולאציו, חתם לעונה אחת עם אופציה להארכה.




* אטלנטה רכשה את רוסלן מלינובסקי מגנק תמורת 13.7 מיליון יורו. הקשר האוקראיני בן ה-26 חתם לחמש עונות במועדון שישחק בעונה הבאה לראשונה בליגת האלופות והפך לרכש השני הקיץ של הקבוצה.




* העולה החדשה לפרמיירליג, נוריץ', תצרף את בלם ווסטהאם סם בייראם (25), שהושאל בשנה שעברה לנוטינגאם פורסט ומיעט לשחק בגלל פציעה. נוריץ' תשלם עבורו 750 אלף ליש"ט. החתימה הרשמית בקרוב.




* ווסטהאם מתחזקת: הקבוצה האנגלית סיכמה על רכישתו של חלוץ איינטרכט פרנקפורט, סבסטיאן האלר בתמורה ל-45 מיליון ליש"ט, ובכך הצרפתי שכבש 20 שערים בעונה שעברה יהפוך לשחקן הרכש היקר ביותר בתולדותיה.


Eintracht and @WestHamUtd have agreed terms for the transfer of @HallerSeb. Haller has now been cleared to undergo a medical in London. If all goes to plan then Haller will sign with the Hammers. #SGEpic.twitter.com/VpQNxM4y0I

* מאיורקה הודיעה על הארכת חוזהו של וניסנטה מרונו לשלוש עונות נוספות. המאמן הספרדי שהעלה את הקבוצה חזרה ל"לה ליגה בסיום העונה האחרונה ימשיך במועדון, ולצידו צוות האימון שלו דני פנדין, דני פסטור ופרננדו מאסטרו, שהאריכו גם הם את חוזיהם.




שמועות
* לפי "סקיי ספורטס", אינטר הגישה הצעה חדשה למנצ'סטר יונייטד עבור החלוץ רומלו לוקאקו: 60 מיליון ליש"ט שישולמו בשלושה תשלומים (9 מיליון יורו בשנה הראשונה, 27 מיליון יורו בשנה השנייה ו-27 מיליון יורו בשנה השלישית), יחד עם בונוס בהתאם להישגי החלוץ. ביום שבת יפגשו הקבוצות למשחק הכנה כך שיהיה מעניין.


* דויד דה חאה צפוי לחתום על חוזה חדש לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד לאחר שהקבוצה תחזור ממסע המשחקים, כך לפי ה-BBC האנגלי. השוער הספרדי בן ה-28 ירוויח שכר כמעט כפול – 375 אלף ליש"ט בשבוע.  "אני מאוד מקווה שזה יקרה ונוכל להודיע על כך רשמית בקרוב", אמר מאמנו אולה גונאר סולשיאר.


* מספר מקורות ברחבי אירופה טוענים שקיירן טריפייר הגיע לסיכום עם אתלטיקו מדריד, על חוזה לארבע שנים. על פי הדיווחים, הקולצ'ונרוס ישלמו לטוטנהאם 20 מיליון ליש"ט על המגן הימני.




* ברצלונה פתחה שוב בשיחות עם בטיס לגבי המגן השמאלי הברזילאי ג'וניור פירפו, כך לפי "מונדו דפורטיבו". הקבוצה מאנדלוסיה כבר דחתה את ההצעה הראשונה של ברצלונה שעמדה על 27 מיליון יורו. אם כי, אלופת ספרד תנסה לשלב בעסקה את חואן מירנדה, שחקן ההגנה הצעיר בן ה-19.


* מי שלא יגיע לברצלונה הוא בלם מנצ'סטר יונייטד, ויקטור לינדלוף, שלפי הדיווחים בספרד היה על הכוונת של האלופה. לינדלוף אמר במסיבת עיתונאים: "אני מאוד שמח להיות כאן, במנצ'סטר יונייטד, זו התשובה שלי לשאלות האלה. אני מאוד נרגש לקראת השנה החדשה. השנה האחרונה הייתה הטובה ביותר שלי. אני שמח שחושבים שאני שחקן מרכזי".


* ארסנל קרובה להחתים את דני סאביוס מריאל מדריד, כך לפי דיווחים באנגליה ובספרד. ב"מירור" טוענים כי התותחנים הגישו הצעה על כוכב ריאל מדריד,שכיכב ביורו הנבחרות הצעירות האחרון. על פי "אס", הספרדי כבר החליט כי יעבור לפרמייר ליג, והמועדון הצפון לונדוני עשוי להיות היעד הבא שלו. ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי סבאיוס נצפה בלונדון ועתיד להיות מושאל לעונה אחת ללא אופציית רכישה.


סבאיוס. בקרוב באמירויות? (AFP)
סבאיוס. בקרוב באמירויות? (AFP)


* על פי "סקיי" האנגלי, לייפציג ואברטון סיכמו ביניהן על מעברו של אדמולה לוקמן לגרמניה. החלוץ צפוי לחתום בשעות הקרובות, ואברטון תרוויח ממכירתו 25.5 מיליון ליש"ט.


* כריסטופר אנקונקו, קשרה של פריז סן ז'רמן, בדרך להצטרף ללייפציג. לפי "לאקיפ", הקבוצות קרובות לסגור את העברתו והשחקן בן ה-21 אף המריא לגרמניה לאחר שנפרד מחבריו. בשנה שעברה כבש הקשר ארבעה שערים ב-29 משחקים.


* בטיס קרובה לצרף את אלפונסו פדרסה (21), הקשר הספרדי של ויאריאל שכבש שלושה שערים והוסיף ארבעה בישולים בעונה שעברה. הקבוצה מאנדלוסיה ניסתה לצרפו כבר בקיץ הקודם אך נענתה בשלילה. הספרדי יעבור בהשאלה לעונה אחת בתמורה לחצי מיליון יורו עד מיליון יורו עם חובת רכישה בגובה עשרה מיליון יורו.




* אתלטיקו מדריד לא מוותרת על חאמס רודירגס והיא תמתין לו עד סיום חלון ההעברות, כך דווח הבוקר ב"מארקה". דייגו סימאונה בונה על הקשר הקולומביאני של ריאל מדריד ובמועדון יודעים שסבלנות היא המפתח. הקולצ'ונרוס מבינים שנאפולי שמעוניינת בו תתקשה לעמוד בתנאים של ריאל מדריד, וחושבים שמכירו עשוי אף לרדת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי