דניאל סטארידג' ביקש מאחיו להמר בשבילו והושעה מפעילות

דניאל סטארידג'
דניאל סטארידג' | Gettyimages

החלוץ האנגלי הדליף מידע פנימי לבן משפחתו והורה לו להמר על מעבר אפשרי שלו לסביליה בינואר 2018, בנוסף להשעיה ספג קנס על סך 75 אלף ליש"ט. ההתאחדות האנגלית הודיעה שתערער על העונש שניתן לאקס ליברפול

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

דניאל סטארידג' ספג היום (חמישי) הרחקה לשישה שבועות מכל השתתפות במשחקי כדורגל במדינה וקנס בגובה 75 אלף ליש"ט, לאחר שהפר את תקנות ההימורים של ההתאחדות.

ועדת חקירה עצמאית הוכיחה שתיים מתוך 11 האשמות נגד השחקן, כשבמרכזן נמצא שהורה לאחיו, לאון, להמר על מעבר אפשרי שלו לסביליה בחלון ההעברות שנפתח בחודש ינואר 2018, ובנוסף הדליף לו מידע פנימי מתוך ליברפול.

בהודעה רשמית של ההתאחדות האנגלית נמסר: "הוועדה הרגולטורית מצאה כי למעשה, מר סטארידג' סיפק מידע פנימי לאחיו לאון, והורה לו להמר על מעבר אפשרי של השחקן לסביליה. הוועדה הטילה על החלוץ השעיה של שישה שבועות מכל משחקי כדורגל מקומיים, שתכנס לתוקף מ-17 ביולי 2019".

דניאל סטארידג'. הפך לאחרונה לשחקן חופשי לאחר שליברפול שחררה אותו (GettyImages)
דניאל סטארידג'. הפך לאחרונה לשחקן חופשי לאחר שליברפול שחררה אותו (GettyImages)

בנוסף להודעה הרשמית, ההתאחדות מסרה שהיא הולכת להגיש ערעור על העונש שניתן לשחקן, שכרגע נמצא ללא קבוצה, ויכול לשוב לפעילות מלאה ב-31 ביולי 2019. בתום חלון ההעברות המדובר לפני כשנה וחצי, החלוץ עבר בהשאלה לווסט ברומיץ', לאחר שהמו"מ עם סביליה פוצץ.

החלוץ טען להגנתו: "אני שמח שתשע מתוך 11 ההאשמות נגדי נדחו. מאכזב אותי מאוד לשמוע שההתאחדות החליטה לערער על העונש ספגתי, אבל אני אמשיך להגן על שמי גם לאחר מכן. בימים אלו אני מתאמן הרבה ומרוכז בעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי