אמבפה מחוזר על ידי מנצ'סטר סיטי, קיארטנסון הושאל

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | RONNY HARTMANN/AFP/Getty Images

העברות: מנג'ר אלופת אנגליה בקשר רציף עם כוכב פ.ס.ז' בתקווה לצרפו בקיץ 2020, בצרפת לעומת זאת מקווים להאריך את חוזהו. וגם: אקס מכבי ת"א ישחק בקאזאן, טרזגה בדרך לפרמיירליג והצעה ראשונה על לוקאקו נדחתה

(גודל טקסט)
רשמי
* אקס מכבי תל אביב, האיסלנדי וידאר קיארטנסון שסיים את השאלתו בליגה השבדית לפני חמישה ימים, חתם ברובין קאזאן הרוסית בהשאלה מרוסטוב לעונה. 



הקשר מאנו גארסיה אלונסו, שנרכש אי שם בקיץ 2013 על ידי מנצ'סטר סיטי מחיחון, עוזב את הסיטיזנס. הוא כבר בן 21, אבל הספיק לשחק כמושאל באלאבס, נק ברדה וטולוז וכעת חוזר לחיחון שרכשה אותו תמורת כ-4 מיליון יורו.



שמועות
* לטענת "אל פאיס" הספרדי, מנג'ר מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, נמצא בקשר רציף עם אלוף העולם וכוכב פריס בן ז'רמן קיליאן אמבפה. בזמן שאלופת צרפת מנסה להאריך את חוזהו, בידיעה שבמוקדם או במאוחר ניימאר יעזוב, אלופת אנגליה דואגת לשמור על קשר רציף עם אמבפה בתקווה שתוכל לצרפו בקיץ 2020.


* סוכניו של כריסטיאן אריקסן מנסים למצוא עבורו בית חדש אחרי שש שנים בטוטנהאם ועל פי הדיווחים הציעו אותו לאתלטיקו מדריד תמורת 70 מיליון יורו. טוטנהאם מצדה ממשיכה במאמציה הכבירים לצרף את ג'ובאני לו צ'לסו מבטיס והגישה הצעה משודרגת על סך 68 מיליון יורו.


* יובנטוס הציבה תג מחיר עבור החלוץ מויזה קן בן ה-19, שמעוניין לעזוב כדי לזכות בדקות משחק משמעותיות. מסתמן כי הגברת הזקנה תשחרר אותו תמורת 30 מיליון יורו, אבל אך ורק בתנאי שבחוזה העברה יוכנס סעיף שיאפשר ליובנטוס לרכוש אותו בחזרה. אברטון וגם ארסנל נחשבות כמועמדות מובילות לצרפו.



קן. יובנטוס תסכים למכור, אבל רק בתנאי שתוכל להשיבו (Gettyimages)


* מנצ'סטר יונייטד דחתה את ההצעה הראשונה שהגישה אינטר עבור רומלו לוקאקו, על סך 60 מיליון יורו.


אנטוני קנוקהאר על סף מעבר לפולהאם. קשר ברייטון עבר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בשורות הלונדונים תמורת 15 מיליון ליש"ט.


* מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ' שלל אפשרות שינסה לצרף את גארת' בייל: "לא נצרף אותו. אני חושב שהוא שחקן טוב, אבל יש גם שחקנים טובים אחרים". מי שכן הוזכר כמועמד לבווארים ובשלב זה אין הכחשה באשר לאפשרות שינסו לצרפו הוא בראיס מנדס, הקיצוני של סלטה ויגו שסומן למקרה שלירוי סאנה יבחר להישאר במנצ'סטר סיטי. מחירו מוערך בכ-25 מיליון יורו.



בייל. באיירן מינכן לא חושבת עליו (Gettyimages)


* ווילפריד זאהה אמנם הבהיר לראשי קריסטל פאלאס שברצונו לעזוב, אבל המנג'ר רוי הודג'סון התראיין וטען שהוא מצפה מהכוכב להישאר וסיפר שלא ידוע לו על בקשה מצד השחקן שלא להמשיך במועדון. ארסנל מאוד מעוניינת לצרפו, אבל לא יכולה לשלם את המחיר המבוקש – 80 מיליון ליש"ט. מי שבהחלט עשויה לעשות צעד היא אברטון שמחפשת חלוץ.


* המעבר המפתיע של דניאלה דה רוסי לבוקה ג'וניורס, אחרי ששוחרר מרומא, צפוי להפוך לרשמי בהמשך השבוע. בבואנוס איירס נרשמת התרגשות גדולה מכך ונשיא הקבוצה דניאל אנחליסי הצהיר שהעסקה "סגורה ב-99 אחוז".


* הקשר הצעיר של צ'לסי אית'ן אמפאדו נצפה בלייפציג ועל פי המסתמן הוא יעבור לקבוצת הבונדסליגה הגרמנית בהשאלה.


* וולבס מנסה לצרף את שחקן מילאן פטריק קורטרונה, אולם באיטליה נטען שדווקא החלוץ הוא שפחות מתלהב מהאפשרות להצטרף לזאבים.


* אסטון וילה סיכמה על רכישתו של מחמוד טרזגה, שחקן ההתקפה של קאסימפשה הטורקית. יעבור תמורת כ-10 מיליון ליש"ט על פי הדיווחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי