דיווח בצרפת: לורן קוסיילני סיכם בראן ויעזוב את ארסנל

לורן קוסיילני
לורן קוסיילני | Gettyimages

ברדיו מונטה קרלו טוענים כי הבלם יחתום תקופה בת תשע שנים במדי התותחנים ויעבור למחזיקת הגביע הצרפתית, גם בורדו וליון עדיין בתמונה. הפרידה רשמית צפויה להיות ביומיים הקרובים

קבוצות: ארסנל ראן
(גודל טקסט)

לורן קוסיילני מתקרב לראן. בשבועות האחרונים דווח באנגליה שהשחקן אינו מעוניין להמשיך לשחק בארסנל, וסירב לטוס עם קבוצתו למסע המשחקים בארצות הברית, והיום (ראשון) נראה כי הבלם קרוב לחזרה לליגה הצרפתית, לפי ה"רדיו מונטה קרלו" הבלם סיכם את תנאיו במחזיקת הגביע הצרפתי, ראן. השחקן מחזיק בחוזה לעונה נוספת באצטדיון האמירויות, ונציגיו ייפגשו ב-48 השעות הקרובות עם הנהלת התותחנים על מנת להגיע להבנות ולהיפרד באופן רשמי.

הקבוצה של אונאי אמרי דורשת עשרה מיליון יורו על השחקן, ולפי פרסומים נוספים נראה שגם בורדו, אותה מאמן פאולו סוזה, נמצאת בתוך המירוץ להחתמתו של הבלם הצרפתי בן ה-33, שזכה להתעניינות גם מצידה של ליון.

קוסיילני, המשמש כקפטן בקבוצתו הלונדונית צפוי להיפרד מלונדון, לאחר תשע שנים בהן הפך לבורג משמעותי בחוליית ההגנה, למרות ריבוי פציעות שהשאירו אותו פעמים רבות בחוץ. הידועה מכולן היא הפציעה בגיד האכילס, שבגללה לא נכלל בסגל הנבחרת הצרפתית שזכה במונדיאל שנערך ברוסיה לפני כשנה.

לורן קוסיילני. עשוי לעזוב את הפרמיירליג בימים הקרובים (Michael Regan/GettyImages)
לורן קוסיילני. עשוי לעזוב את הפרמיירליג בימים הקרובים (Michael Regan/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי