פוצ'טינו: "הסתגרתי בבית לאחר גמר הצ'מפיונס, זה היה קשה"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

מאמן טוטנהאם הודה שהיה שרוי בדיכאון: "הפסד הקשה בקריירה שלי", ונזקק ל-10 ימים כדי להתאושש. לקראת העונה הקרובה, האש שוב בוערת בו: "כשאתה מתחיל להתאמן התשוקה חוזרת". סון: "יכולים להיות טובים יותר"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, הודה בפתיחות בראיון לתקשורת שהיה שרוי בדיכאון גדול לאחר ההפסד בגמר ליגת האלופות לליברפול: "כן, זה היה קשה, היו לנו שלושה שבועות נפלאים כדי להתכונן לגמר, רצינו לעשות היסטוריה והייתה אכזבה קשה מאוד מההפסד". הארגנטינאי הוסיף שמדובר בהפסד הכי קשה בקריירה שלו לצד השבוע המאכזב במונדיאל 2002 בו סיימה ארגנטינה את דרכה בשלב הבתים לאחר הפסד לאנגליה ותיקו עם שבדיה. "אלה שני הרגעים הגרועים ביותר שחוויתי".


"לקחתי רכב ממדריד לברצלונה לאחר הגמר", סיפר פוצ'טינו, "הייתי בבית עשרה ימים ולא רציתי לצאת. זה היה כל כך קשה כי כמעט נגענו בתהילה". על הגמר עצמו אמר: "זה לא היה גמר טוב אבל הפרטים הקטנים עשו את ההבדל, אני חושב שהיינו טובים מליברפול". הארגנטינאי המשיך: "הזוכים ממשיכים הלאה בקלות ובמהירות, אבל אנחנו צריכים עשרה ימים, אולי חלק אפילו 15".


בכל מקרה, שלא יהיה לכם ספק – למאמן יש תשוקה גדולה לקראת עונת 2019/20 הממשמשת ובאה. מאמן הספרס אמר: "בזמן חופשה זה הכי גרוע, כי אתה כל יום עסוק במחשבות, אבל כשאתה מתחיל להתאמן אתה עסוק, משאיר את הדברים הרעים בעבר. ברגע שאתה ממשיך הלאה – האש בוערת בך שוב".




עד עתה על הספרס עבר קיץ מעניין. התרנגולים מיעטו במשחקי ההכנה – שניים בסה"כ, כשבמשחק הראשון ניצחו 2:3 את יובנטוס אחרי שער מדהים של הארי קיין, ובמשחק השני נכנענו 2:1 למנצ'סטר יונייטד, ובקרוב ישחקו בטורניר אאודי עם באיירן מינכן וריאל מדריד. מצד אחד, הקבוצה צירפה את הקשר האחורי המצויין טאנגי אנדומבלה הצרפתי ושברה בכך שיא מועדון – 65 מיליון ליש"ט (לאחר שנה וחצי בה לא צירפה אף שחקן), אך מצד שני מעמדו של כריסטיאן אריקסן לא ברור. אם תשאלו את יונג מין סון, ההצלחה לא הייתה מקרית: "אנחנו יכולים להיות טובים יותר בעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי