ניקולא פפה הפך לרכש היקר בתולדות ארסנל: "כבוד גדול"

ניקולא פפה
ניקולא פפה | DENIS CHARLET/AFP/Getty Images

קשר הכנף שכיכב בליל, חתם לחמש עונות בתמורה ל-72 מיליון ליש"ט וכבר מתרגש לשחק לצד לקאזט ואובמיאנג: "אלה שחקנים שצפיתי בהם בטלוויזיה". אמרי: "שחקן נפלא שהיה מבוקש בכל הגדולות, יוסיף לנו קצב ויצירתיות"

קבוצות: ארסנל ליל
(גודל טקסט)
זה היה באוויר בשבוע האחרון והיום (חמישי) הגיעה הבשורה לה כל אוהדי התותחנים ציפו: ארסנל הודיעה על רכישתו של ניקולא פפה, שחקן ההתקפה מחוף השנהב, בתמורה ל-72 מיליון ליש"ט, הרכש היקר בהיסטוריה של ארסנל (שבר את שיאו של פייר אמריק אובמיאנג שנרכש ב-55 מיליון ליש"ט) והרביעי היקר ביותר בתולדות הליגה האנגלית. כזכור, כבר אתמול (רביעי) דלף ברשתות החבריות סרטון של השחקן מצטלם בחולצה של ארסנל. ביום שלישי עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. היום חתם פפה לחמש עונות וילבש את החולצה מס' 19.


פפה, שהיה על הכוונת של קבוצות נוספות באירופה כמו נאפולי ובאיירן מינכן, בחר בסופו של דבר בקבוצתו של אונאי אמרי (בשל העדפתו לשחק בליגה האנגלית וכן לקבל שכר גבוה יותר מאשר באיטליה) ויהפוך לרכש הרביעי הקיץ אחרי הגעתם של דני סבאיוס, גבריאל מרטינלי ו-וויליאם סאליבה. המנג'ר הספרדי מקווה שהשילוב שלו בחוד ההתקפה לצד אלכסנדר לקאזט ופייר אמריק אובמיאנג שכבשו יחד 50 שערים, יוביל את ארסנל לגבהים חדשים ויצית את הדימיון של יושבי אצטדיון האמירויות, למרות שלא ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות. התותחנים יעבירו לליל 20 מיליון ליש"ט כבר הקיץ ו-13 מיליון יורו בכל שנה בארבע השנים שאחר כך.

הקשר בן ה-24 שהחל את הקריירה באנז'ה מהליגה הצרפתית רשם עונת שיא אשתקד כאשר רשם 41 הופעות במדי ליל בכל המסגרות בהן כבש 23 שערים והוסיף 12 בישולים. בליגה בלבד כבש 22 שערים ובישל עוד 11 והיה מעורב בהכי הרבה שערים להוציא את קיליאן אמבפה.






אונאי אמרי, מאמן ארסנל, היה נרגש לאחר החתימה: "ניקולא הוא שחקן כנף נפלא ומוכשר מאוד שהיה מבוקש על ידי קבוצות בכירות רבות באירופה. צירוף שחקן כזה היה אחת המטרות העיקריות שלנו בחלון ההעברות הזה ואני שמח שהוא מצטרף. הוא יוסיף לנו קצב, כוח ויצירתיות במטרה לעזור לקבוצה לעמוד ביעדים".


פפה עצמו אמר לאתר הרשמי: " זה מאוד מרגש להיות כאן, עברתי הרבה בקריירה שלי. כשהבנתי שאני מגיע לארסנל התרגשתי, חשבתי מייד על כל השחקנים הצרפתים הגדולים ששיחקו כאן. מעבר לכך חשבתי על מסוט אוזיל שהוא אלוף עולם, על אלכסנדר לקאזט, על (פייר-אמריק) אובמיאנג ועוד שחקנים רבים. הייתי צופה בהם בטלוויזיה כשהייתי שחקן ליל. נגד לקאזט יצא לי לשחק כשהיה בליון, זה יהיה כבוד לשחק לצדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי