הפעם זה סופי? דיווח: מגווייר על סף מעבר למנצ'סטר יונייטד

הארי מגווייר
הארי מגווייר | Michael Regan/Getty Images

לפי ESPN, השדים האדומים הגיעו להסכמות עם לסטר וישלמו 80 מיליון ליש"ט בתוספת משתנים על הבלם האנגלי, שאמור לעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים ולעמוד לרשותו של סולשיאר במשחק הפתיחה של הפרמיירליג

(גודל טקסט)

האם אלו שעותיה האחרונות של אחת מהסאגות הארוכות בקיץ? לפי דיווח ברשת ESPN, הארי מגווייר יהפוך בימים הקרובים לשחקנה של מנצ'סטר יונייטד, לאחר שנרשמה פריצת דרך היום (שישי) במו"מ של השדים האדומים ולסטר סיטי. בימים האחרונים דווח כי קיימים פערים כספיים בין המועדונים, אך לפי החדשות האחרונות, שיא העולם לשחקן הגנה עומד להישבר – קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר הסכימה לשלם לשועלים 80 מיליון ליש"ט על בלם נבחרת אנגליה.

חלון ההעברות של הפרמיירליג ייסגר בעוד כשישה ימים, בשעות הערב של יום חמישי, ה-8 באוגוסט, יממה בלבד לפני שהעונה תצא לדרך במשחק הפתיחה. הקבוצה מאולד טראפורד תפתח את משחקיה ב-11 באוגוסט בביתה, כשתארח לקרב ענקיות את צ'לסי של פרנק למפארד. לפי הדיווח, מגווייר יערוך הופעת בכורה באדום בהתמדדות נגד הבלוז.

מגווייר הצטרף ללסטר בקיץ 2017 מהאל סיטי, תמורת 17 מיליון ליש"ט בלבד. מעברו הצפוי לצפון אנגליה עתיד לקבוע שיא העברות חדש לשחקן הגנה, כשמי שמחזיקה אותו בימים אלו היא היריבה המושבעת ליברפול, אשר רכשה את הבלם וירג'יל ואן דייק בחודש ינואר 2018, תמורת 75 מיליון ליש"ט.

הארי מגווייר. עתיד להפוך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה (Jordan Mansfield/GettyImages)
הארי מגווייר. עתיד להפוך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה (Jordan Mansfield/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי