פפ: "טוב לראות שאנחנו מוכנים. גם יונייטד תאיים על האליפות"

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Clive Mason/Getty Images

המאמן שחגג תואר 28 בקריירה ושביעי בסיטי, משוכנע שהשדים האדומים חזקים בשל החתמת מגווייר. בראבו סחט מחמאות: "הוא ניצח לנו את המשחק". דה בריינה: "לשחק במגן הקהילה זו פריבילגיה". אופטימיות לגבי סאנה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי פתחה את עונת 2019/20 בדיוק באותה הנקודה בה עצרה בעונה שעברה כשזללה את כל ארבעת התארים מקומיים. הקבוצה של פפ גווארדיולה זכתה במגן הקהילה בפעם השישית בתולדותיה לאחר דרמה גדולה בדו-קרב הפנדלים נגד ליברפול. עבור הספרדי היה מדובר בתואר ה-28 בקריירה והשביעי בשורות הסיטיזנס אליה הגיע בקיץ 2016.


גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "ליברפול היא אלופת אירופה, זו קבוצה מהשורה הראשונה. ההבדל היה פנדל אחד בלבד. קלאודיו בראבו היה מדהים, לא קל בגילו לחזור מפציעה, הוא היה מצוין לאורך כל המשחק וניצח אותו עבורנו. טוב לעמוד מולם (ליברפול) ולראות עד כמה אנחנו מוכנים לקראת העונה שבפתח במטרה לצלוח את האתגרים שעומדים בפנינו ולהמשיך לזכות בתארים". המאמן הוסיף שהוא משוכנע שמאבק האליפות לא יהיה מירוץ דו ראשי כמו בעונה שעברה: "יונייטד החתימה את מגווייר, יהיו הפעם מתמודדים רבים". 


מה שהעיב על שמחת הניצחון של סיטי – הפציעה של לירוי סאנה שקיבל הזדמנות נדירה בהרכב על רקע המעבר האפשרי לבאיירן מינכן אך נאלץ לנטוש את המגרש בגלל פציעה לאחר 11 דקות בלבד. מאמנו הביע אופטימיות: "הרושם הראשוני הוא רע, אבל אני לא יודע מעבר לכך, נחכה לראות מה יגיד הרופא. אני חושב שהוא יהיה בסדר". הגרמני עצמו העלה בחשבון הטוויטר שלו תמונה עם מגן הקהילה וכתב: "בק טו בק". קווין דה בריינה התייחס לחברו בעמדת הראיונות: "אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים בינו לבין המועדון, אך אם הוא יעזוב זה יהיה רע מאוד, הוא אחד השחקנים הצעירים הטובים בעולם. אבל מי אם קבוצה רוצה אותו היא תצטרך לשלם – והרבה!".





דה בריינה החמיא גם לשוער קלאודיו בראבו שלאחר פציעה קשה בעונה שעברה פתח בין הקורות ונראה טוב: "זה לא ייאמן. הוא מנוסה מאוד, אבל זה מעבר לכך. הוא לא שיחק בכלל, ופתאום הוא משאיר את אדרסון בצילו במשחק החשוב הזה". על המשחק עצמו אמר: " היה קשה, כל קבוצה שלטה ברגעים מסוימים. חלק מהחבר'ה חזרו רק לפני יומיים. זו פריבילגיה גדולה לשחק במגן הקהילה. אנשים לא מעריכים מספיק את התואר הזה. מגן הקהילה הוא גביע מכובד מאוד וכדי לשחק בו אתה חייב לזכות באליפות או בגביע, לא כל קבוצה זוכה למעמד כזה".


עבור רבים, המהלך הגדול של המשחק הגיע דווקא מקייל ווקר שבמספרת אקרובטית מנע ממוחמד סלאח לכבוש בדקה ה-92 וגרר את המשחק לפנדלים. ווקר אמר: "אני שחקן הגנה, התפקיד שלי הוא למנוע שערים. אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה הפעם. כמעט כל שחקני הסגל כובשים הרבה שערים ועוזרים לנו". על התואר: "מגן הקהילה זה הגביע הראשון, ככה מתחילים את העונה כמו שצריך. אנחנו רוצים לשחזר את ההישגים מהעונה שעברה.



קייל ווקר מתעופף ומונע שער (ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי