ניסיון אחרון: דיבאלה שוחח עם סארי, יסכים לעבור תמורת לוקאקו?

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Wagner Meier/Getty Images

אחרי שנראה היה שהעסקה התפוצצה, המאמן הבהיר לארגנטינאי שהוא לא בתוכניות, הבלגי ממתין לאישור ממנצ'סטר יונייטד לעזוב ליובנטוס או לאינטר שעדיין נחשבת למועמדת המובילה לצרפו. פוגבה שותף במשחק אימון

(גודל טקסט)
אם בתחילת השבוע נראה היה שטרייד אפשרי בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס כבר לא ייצא לפועל בעקבות סירובו של פאולו דיבאלה לעזוב את הגברת הזקנה לטובת השדים האדומים, הבוקר (שלישי) ישנה תמימות דעים בתקשורת האנגלית והאיטלקית על כך שהמועדונים לא אמרו נואש ומנסים להגיע לפתרון.


רומלו לוקאקו תועד בימים אלה מתאמן עם קבוצת הנוער של אנדרלכט הבלגית כדי לשמור על כושר, כל זאת על אף שהוא שחקן מנצ'סטר יונייטד כידוע, אבל לכל הצדדים ברורה הסיטואציה ומובן שהבלגי יעזוב. באיטליה נטען כי הוא קרוב יותר למעבר לאינטר שמוכנה לשלם עבורו כ-75 מיליון יורו, הוא מהשחקנים הראשונים שסימן אנטוניו קונטה וכזכור גם בימיו בצ'לסי ניסה לצרף את לוקאקו והפסיד ליונייטד במאבק, אבל יובנטוס עושה כעת צעדים משלה כדי לנסות לסלול עסקה שתנחית את הבלגי בטורינו. "זה יהיה מסובך, אבל ניסיון אחרון יוצא לדרך", נכתב בארץ המגף על כך.


לפי הדיווחים, מאוריציו סארי נפגש עם פאולו דיבאלה, ששב השבוע לאימוני יובנטוס אחרי שחזר מפגרת הקיץ באיחור לאור השתתפותו עם ארגנטינה בקופה אמריקה, והמנג'ר החדש של אלופת איטליה הבהיר לו שהוא לא מעוניין בשירותיו. האוהדים מאוד רוצים לראות את דיבאלה נשאר וגם הוא סירב לעבור ליונייטד מתוך רצון עז להישאר ולנסות להרוויח את אמונו של סארי ואת מקומו בהרכב, אבל השיחה האחרונה עם המאמן על עתידו ככל הנראה הובילה לכך שאופציית המעבר לאולד טראפורד עדיין קיימת.



סארי הבהיר לו שהוא יכול לעזוב. דיבאלה (AFP)


בכל הנוגע לתנאיו הכספיים של דיבאלה במנצ'סטר יונייטד, הדעות באנגליה חלוקות: ישנם דיווחים לפיהם סוכנו של השחקן פסימי בנוגע לעסקה בטענה שהחלוץ דורש 15 מיליון יורו לעונה, סכום שיונייטד לא תמהר לשלם לו, אולם מנגד ישנם גם פרסומים על כך שבשעות האחרונות הושגה הסכמה בין הצדדים, לפיה דיבאלה יצטרך "להתפשר" וישתכר 11 מיליון יורו לעונה.


לוקאקו עצמו סיכם את כל תנאיו ביובנטוס ומבחינתו ממתין לסיכום סופי מול אחת מבין אינטר ויובנטוס כדי להמריא לאיטליה ולהשלים את מעברו. לעומתו, הרכש החדש הארי מגווייר, הבלם שנרכש מלסטר עבור 80 מיליון ליש"ט והפך לשחקן ההגנה היקר ביותר בעולם, מתחיל להתאקלם.




בלם נבחרת אנגליה ישתכר כ-190 אלף ליש"ט בשבוע בחוזה לשש שנים עם אופציה לעונה שביעית והופעת הבכורה שלו צפויה להיות כבר במחזור הפתיחה, כאשר ביום ראשון תארח מנצ'סטר יונייטד את צ'לסי. הוא מתוכנן לשתף פעולה במרכז ההגנה עם ויקטור לינדלוף.


אתמול, ביומו הראשון של מגווייר באימונים, הוא צפה במשחק קבוצת המילואים של המועדון מול בלקבורן, בו נטל חלק גם פול פוגבה שמעוניין לעזוב ונראה שיישאר בעקבות העובדה שאין הצעות סביב 150 מיליון ליש"ט, המחיר אותו דורשת מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי