קאנסלו חתם בסיטי, סוכמה העברת לוקאקו לאינטר

ז'ואאו קאנסלו
ז'ואאו קאנסלו | האתר הרשמי

מגן יובנטוס חתם לשש שנים, דנילו עשה את הדרך ההפוכה מאנגליה. וגם: חלוץ מנצ'סטר יונייטד צפוי לחתום בשורות הנראזורי, דיבאלה מסרב לעבור לטוטנהאם שצפויה לרכוש את לו צ'לסו וסידיבה הושאל לאברטון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
רשמי
* הטרייד הושלם: ז'ואאו קאנסלו חתם במדי אלופת הפרמייר ליג, מנצ'סטר סיטי, לשש עונות במסגרת עסקה במהלכה הגיע דנילו לאלופת איטליה יובנטוס לצד סכום כספי המוערך ב-30 מיליון יורו.




* אברטון לא עוצרת וגם לפני שנכנס יום ההעברות האחרון בממלכה, היא מודיעה על צירופו של המגן הימני ג'יבריל סידיבה ממונאקו בהשאלה עם אופציית רכישה.




* דני וולבק, שעזב הקיץ את ארסנל כשחקן חופשי, נשאר בפרמייר ליג וחתם בווטפורד.




* גנואה צירפה בהשאלה את חלוץ פיורנטינה ריקרדו סאפונארה בן ה-27.




* קווין טראפ עזב את פריז סן ז'רמן וחזר לאיינטרכט פרנקפורט.




 * עוד החתמה לנוריץ', העולה החדשה לפרמייר ליג: איברהים אמאדו, קשר סביליה, הושאל לקבוצה של דניאל פארקה לעונה אחת.




* אחרי שמונה שנים בכדורגל האירופי, שוער נבחרת מקסיקו גיז'רמו אוצ'ואה שב לקבוצת האם שלו, קאלב אמריקה. המועדון המקסיקני שילם מיליון יורו לסטנדרד ליאז' הבלגית.



* לאחר שמונה עונות בארסנל, שכללו בין היתר השאלות לווסטהאם וברמינגהאם, קרל ג'נקינסון עזב את התותחנים והצטרף לנוטינגהאם פורסט.




* קריסטל פאלאס צירפה את הקשר ג'יימס מקארת'י, שחקן נבחרת אירלנד שהגיע מאברטון.




שמועות
* סוכנו של רומלו לוקאקו העלה תמונה ממטוס פרטי לצד החלוץ וכתב: "מוכנים להמראה…היעד מילאנו!". מספר שעות לפני כן דווח פה אחד בכלי התקשורת באנגליה ובאיטליה שאינטר הציעה עבורו 65 מיליון יורו בנוסף ל-12-15 מיליון יורו נוספים בבונוסים, הצעה שהשדים האדומים קיבלו. לוקאקו צפוי כעת לעבוד תחת אנטוניו קונטה, שבזמנו כמנג'ר צ'לסי הפסיד אותו לאותה מנצ'סטר יונייטד שרכשה אותו מאברטון.


* אחרי שניסיון הטרייד עם מנצ'סטר יונייטד נפל, באנגליה נכתב שפאולו דיבאלה עשוי לעבור לטוטנהאם. לפי הדיווחים יובנטוס קיבלה את הצעתה של הקבוצה האנגלית בתמורה ל-70 מיליון יורו, אבל השחקן עצמו עדיין לא מסכים למהלך. 

* בספרד דווח כי כריסטיאן אריקסן סיכם למצ'סטר יונייטד, דבר שיסלול את מעברו של פול פוגבה לריאל מדריד. לחצו כאן לידיעה המלאה


* לפי הטלגרף, ברצלונה הסכימה להשאיל את קוטיניו לקבוצה מהפרמיירליג. עוד נכתב כי שתי המועמדות המרכזיות לצרפו הן מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם. עם זאת, ב"סקיי" דווח כי קוטיניו דחה את ההצעה מהתרנגולים.



פליפה קוטיניו. יחזור לאנגליה? (Gettyimages)


* במקום קוטיניו או דיבאלה, טוטנהאם צפויה כעת לצרף את ג'ובאני לו צ'לסו. הקשר הארגנטינאי עבר עונה טובה בריאל בטיס, שעל פי "סקיי" קיבלה הצעה של 60 מיליון יורו תמורתו והצדדים על סף סיכום.


באייאקס נערכים ליום שאחרי דוני ואן דה ביק: אם אכן הקשר ההולנדי יעבור לריאל מדריד, אלופת הולך תנסה לצרף את האנס ונאקן בן ה-26 מברוז' אשר כבש בעונה שעברה 14 שערי ליגה והוסיף עוד 17 בישולים.




* האם אקס הפועל חדרה נתן אודווה בדרך לליגה הטורקית? מאמן דניזליספור, יוקל אילדיז, התייחס בתקשורת הטורקית בסוגיות הרכש ואמר שהוא מעוניין לצרף עוד שלושה שחקנים, אחד מהם הוא שחקן הכנף האנגלי בן ה-23.


* דני דרינקווטר שלא מצליח להשתלב בצ'לסי מבוקש בברנלי שסיימה את העונה שעברה בתחתית, כך דווח ב'דיילי מייל'.


* התקשורת האנגלית טוענת כי דויד לואיז, אחד הסמלים של צ'לסי הנוכחית, רוצה לעבור לארסנל. הברזילאי מתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה, והתותחנים שמחפשים בלם סימנו אותו אם כי עדיין לא הגישו הצעה רשמית.


* ב'פוטבול איטליה' פורסם כי הכוכב המצטיין של נבחרת ברזיל בקופה אמריקה, אברטון החל במו"מ עם נאפולי. הפערים כעת בסכום העברה, לשחקן יש סעיף שחרור של 60 מיליון יורו, אך האיטלקים מוכנים לשלם 40 מיליון יורו.


* קריסטל פאלאס לא מוותרת על ווילפריד זאהה: לפי 'סקאי' הקבוצה דחתה הצעת ענק של 70 מיליון יורו פלוס ג'יימס מקארתי וצ'נק טוסון עבור שחקן הכנף. בשעות הערב התפרסם באנגליה כי זאהה הגיש בקשת עזיבה רשמית להנהלת קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי