"לוקאקו שוקל יותר מ-100 קילו! חוסר מקצועיות זה מדבק"

גארי נוויל
גארי נוויל | Gettyimages

מגן העבר של מנצ'סטר יונייטד אמר שלשדים האדומים יש סיבה טובה לוותר על החלוץ: "הוא הודה במשקל יתר! שחקן של מנצ'סטר יונייטד!"

(גודל טקסט)
גארי נוויל תקף את רומלו לוקאקו וטען כי מה שעומד מאחורי החלטתו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד היא "חוסר מקצועיות". כידוע, החלוץ הבלגי עומד לחתום באינטר לאחר שהצדדים סיכמו על סכום העברה של 80 מיליון יורו.


המגן לשעבר, פרשן 'סקיי ספורטס' כיום, טען שלאדומים יש סיבות טובות לוותר על לוקאקו כשהגיב לפוסט בטוויטר וצייץ: "הוא הודה שהוא במשקל יתר! הוא שוקל יותר מ-100 קילו! הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד!" כתב האנגלי, "הוא יבקיע ויהיה טוב באינטר אבל חוסר מקצועיות היא דבר מדבק".


לוקאקו הודה בדצמבר האחרון שהוא התחיל דיאטה חדשה במטרה להוריד במשקל, אחרי שצבר יותר מדי קילוגרמים ביונייטד. לאורך העונה האחרונה, נוויל ביקר פעמים רבות את ההתנהלות "הקרובה" בקבוצה שהדריכו ז'וזה מוריניו ואולה גונאר סולשיאר ולוקאקו היה אחת המטרות המרכזיות שלו.




מקצועיותו של הבלגי הוטלה בסימן שאלה במהלך הקיץ הנוכחי, לאור דיווחים על ריבים עם המאמן ועם פול פוגבה. לוקאקו לא השתתף באף משחק הכנה של יונייטד, על מנת להבטיח את יציאתו מהמועדון. השבוע הוא הרגיז את סולשיאר כשלא התייצב לאימונים ועורר סכנה של בעיות ביטוח, כשערך אימונים באנדרלכט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי