סולשיאר: "כולם מרוצים מעסקת לוקאקו. אין בינינו דם רע"

אולה גונאר סולשיאר, רומולו לוקאקו
אולה גונאר סולשיאר, רומולו לוקאקו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התייחס לראשונה למכירת הבלגי לאינטר: "זה היה הזמן שלו לעזוב". פוגבה צפוי לפתוח נגד צ'לסי ביום ראשון (18:15 בספורט1), למפארד הסביר את מכירת לואיז: "הוא בחר לעזוב, אי אפשר להכריח"

(גודל טקסט)

הממלכה כולה מחכה בציפייה רבה לקראת שובה של הליגה האנגלית כבר הערב (שישי, 21:45 בספורט1), אבל אין ספק ששיאו של המחזור הראשון יגיע ביום ראשון (18:15, ישיר בספורט1) כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח באולד טראפורד את צ'לסי – אחד המפגשים הגדולים שיש לליגה להציע והשנה גם יאפשר קרב פיקנטי במיוחד בין אולה גונאר סולשיאר לפרנק למפארד, שני המאמנים הצעירים של השדים האדומים ושל הבלוז בהתאמה.

אחת הסאגות שהעסיקה את אנשי יונייטד בתקופה האחרונה והגיעה לסיומה אתמול היא מכירתו של רומלו לוקאקו לאינטר תמורת 73 מיליון ליש"ט. מאמנו לשעבר אולה גונאר סולשיאר, התייחס לעסקה במסיבת העיתונאים שהתקיימה לקראת המשחק: "רומלו הוא אחד ממספרי 9 הטובים בעולם, זה היה הזמן שלו ללכת מכיוון שקיבלנו הצעה טובה עליו. בסופו של דבר שני הצדדים שמחים מהתוצאה הסופית ואני מאחל לו הצלחה רבה במדיה של אינטר. אין בינינו דם רע".

שחקן נוסף אליו התייחס סולשיאר הוא הכוכב הגדול של הקבוצה פול פוגבה, שהצהיר על כוונותיו לעזוב ולמצוא קבוצה חדשה עוד בתחילת הקיץ, אך בסופו של דבר צפוי להישאר במועדון לאחר שלא הובא שחקן אחר למרכז השדה שיוכל להחליפו: "פול הצטרף לשאר הסגל רק עכשיו, אך הוא זמין ומוכן לשחק. אשתמש בו במידת הצורך".

סולשיאר:
סולשיאר: "מאחל ללוקאקו בהצלחה בקבוצתו החדשה"(AFP)

מי שצפוי לערוך את הופעת הבכורה, על אף שהגיע רק השבוע, הוא הארי מגוויר, הבלם היקר בכל הזמנים: "אני שמח שהוא איתנו. הוא גבוה וחזק משחשבתי. בעיניי הוא מוכן לשחק ונראה חד מאוד לאחר שלקח חלק בכל משחקי ההכנה של לסטר", אישר המנג'ר.

מנגד, פרנק למפארד מגיע למשחק הראשון שלו כמאמן פרמיירליג  לאחר קיץ שומם בגזרת  הרכש בעקבות עונש איסור ההעברות שהוטל על צ'לסי. כן הצטרף לסגל כריסטיאן פוליסיק בין שלל המושאלים שחזרו וביניהם תמי אברהם ומיצ'י באטשואי, אבל אחרי שהקבוצה איבדה הקיץ את אדן הזאר ובעקבות מכירתו של דוד לואיז לארסנל ביום האחרון של חלון ההעברות, אמר המנג'ר: "אתה לא יכול להכתיב לשחקן באיזה מקום לשחק. הוא בחר ללכת למועדון יריב וזה המצב כרגע". 

לקראת הקרב מול סולשיאר אמר למפארד: "צפוי מפגש בין שני מועדונים ענקיים ומוצלחים ב-20 השנים האחרונות. שתי הקבוצות רוצות לנצח ומגיעות עם הרעיון לעשות עונה מוצלחת, כך שזה משחק גדול עבור כולם".


למפארד:
למפארד. בכורה כמאמן בפרמיירליג היישר באולד טראפורד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי