אוהדי ברייטון נפרדו מכיאל: "אגדה, מקווים שזה לא הסוף"

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

הקשר הישראלי, שעבר בהשאלה לצ'רלטון מליגת המשנה עם סיום חלון ההעברות באנגליה, פרסם פוסטברשתות החברתיות שגרם לאוהדי ברייטון להתרגש: "המועדון והעיר תמיד יישארו מיוחדים עבורי"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
לאחר חמש שנים, 131 הופעות, 5 שערים ו-10 בישולים במדי ברייטון, בירם כיאל עבר רגע לפני סגירת מועד חלון ההעברות באנגליה לתחנה השלישית שלו בממלכה הבריטית וישחק בעונה הקרובה כמושאל במדי צ'רלטון מהצ'מפיונשיפ.


הבוקר (שבת) פרסם הקשר הישראלי ברשתות החברתיות הודעת פרידה מרגשת: "תודה רבה לכולם על השנים האחרונות. זה היה חלום ילדות שלי לשחק בפרמיירליג וכל פעם שלבשתי את החולצה הזו נתתי 100% עבורכם – אוהדי ברייטון המדהימים. לא משנה מה יקרה, המועדון והעיר הזאת תמיד יישארו מיוחדים עבורי ועבור משפחתי".


בירם כיאל עם המדים של קבוצתו החדשה
בירם כיאל עם המדים של קבוצתו החדשה (מתוך הטוויטר של צ'רלטון)


גם אוהדי ברייטון לא נשארו אדישים לנוכח הודעת הפרידה והגיבו בעצב: "תודה רבה על הכל, מקווה שזה לא הסוף, תמיד נתת את כל כולך עבור המועדון, אני מקווה שתוכיח לכולם מה הם הפסידו ומאחל לך שתשחק כל שבוע במדי הקבוצה החדשה שלך כפי שמגיע לך" רשם אחד האוהדים.


אוהד אחר רשם: "בירם, אהבנו לראות אותך משחק אצלנו. אני מקווה שתומר חמד יצטרף אלייך! היה מדהים לראות את שניכם מתבגרים עם המשפחות שלכם בברייטון. בהצלחה בצ'רלטון"




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי